Cracker trekker regels?

  • 10 October 2022
  • 1 reactie
  • 596 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Beste users van de kindertelefoon, ik ben een best wel geniepige nieuwsgierige jongen.  Helaas ben ik ook best wel verlegen. En ik heb het gevoel dat mijn buurman soms met zijn kinderen aan het cracker trekken is. Ik ben te bang om te vragen of ik mag meedoen, want ik ken de regels niet. Zou iemand mij de lastige regels van die spannende spelletje uit kunnen leggen? Dan zou ik snel uit deze ongemakkelijke situatie kunnen komen. En direct kunnen beginnen met spelen.


Dit topic is gesloten

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hoi,


We lezen dat je seks, of seksuele handelingen, met  een volwassene  wilt hebben. We snappen dat het spannend en/of opwindend is om seks te hebben. Tegelijkertijd is het een zorgelijke situatie wanneer je seks hebt met een volwassene. Er is namelijk een verschil in machtsverhouding, ook als je hiermee zelf hebt ingestemd.  


Als jouw buurman seksuele spelletjes doet met zijn kinderen, dan is dat een vorm van incest. Dat is verboden. Hiermee gaat dit topic in tegen forumregel 10:

10: plaats geen illegale inhoud op het forum. Het geven van, of vragen om, illegale tips is niet toegestaan.

Om deze reden wordt dit topic gesloten.

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je met deze situatie om kunt gaan.