Ik ben een jongen van 14.
Ik vind regelmatig in het nachtkastje van mijn vader lege condoom verpakkingen. Ik weet niet of hij dan aftrekt en dat hij dan een condoom omdoet zodat niet alles er onder ligt of dat hij echt seks heeft met mijn moeder. Het is natuurlijk niet heel raar want door dat laatste ben ik ook op deze wereld maar toch.…
Moet ik tegen hem vertellen dat ik wel eens lege condoom verpakkingen vind van hem???
Ik heb ook in zijn Kledingkast een heel pakje gezien met allemaal condooms. Moet ik dat zeggen ofzo of voor mezelf houden?
En is het raar als ik aan mijn vader wil vragen of hij wel eens masturbeert en vertellen dat ik dat zelf ook doe? (Ik denk niet dat mijn ouders het weten omdat ik het altijd opruim en in de container buiten doe. En ik trek altijd van onder de douche en als ik het in mijn kamer doe dan doe ik dat als ze er niet zijn of 's nachts.
Trekken jongens wel eens af met hun vader??
Zo ja is dat niet raar?
Zo ja is dat gek als ik dat aan mijn vader zou vragen? (Niet dat ik het per se zou willen maar toch...)
En ik wil mezelf ook een keer aftrekken met een condoom om. Kan ik die van mijn vader pakken??? (ookal zijn die waarschijnlijk te groot)
Of moet ik het eerst aan hem vragen??