Vraag

condooms kopen

  • 23 April 2024
  • 5 reacties
  • 152 Bekeken

Badge

Hallo iedereen! Ik heb een vraag ik wil graag condooms kopen en glijmiddel, maar ik heb een vraag als ik de Kruidvat binnen loop moet ik dan gwn vragen om een pakje condooms en glijdmiddel?  Ik vindt het best spannend want dit is mijn eerste keer dat ik het ga kopen. heeft iemand tips?


5 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Ik snap dat het spannend is maar je kunt er gewoon om vragen. Ze kijken daar echt niet van op of zo.

Reputatie 1
Badge

Hoe oud ben je? 

 

Je kan gewoon naar binnen lopen en kopen, maar misschien zullen mensen je raar aankijken

Tip: Loop gewoon bij een kruidvat naar binnen (miss op een rustiger moment) en vraag om de stuff en vervolgens betalen en snel weg

Reputatie 6
Badge +3

Bij sommige Kruidvats kan je het zelf naast de kassa uit een rek pakken, anders gewoon vragen ja

 

je hoeft je niet te schamen want dat soort dingen maken ze echt wel vaak mee dat een puber die komt kopen

Badge

Hoe oud ben je? 

 

Je kan gewoon naar binnen lopen en kopen, maar misschien zullen mensen je raar aankijken

Tip: Loop gewoon bij een kruidvat naar binnen (miss op een rustiger moment) en vraag om de stuff en vervolgens betalen en snel weg

Ik ben nu 15 bijna 16:) hopelijk komt het goed!

Reputatie 2
Badge +1

AH en zelfscan? Heb ik bij een Kruidvat al zelfscan gezien.

Reageer