Vraag

condooms kopen

  • 2 January 2024
  • 3 reacties
  • 326 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoiii, ik ben een jonge van 14 en wil graag met condooms aftrekken, maar hoe en waar moet ik die kopen. Want als ik het online koop en dan bij een afhaalpunt moet ophalen moet ik dan ouder dan 16 zijn fz of staat het op de doos dat ik condooms heb? Want ik wil dat niemand het weet! Hebben jullie tips? Graag laten weten


3 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Je kan tegenwoordig bij bol.com het pakket op een budbee punt laten afleveren. Die punten zitten in de appie en dan tik je gwn een code in op het apparaat, gaat er een deurtje open waar je pakket ligt en kan je het meenemen zonder dat je ouder moet zijn dan 16 jaar. 

Al houden je ouders je rekening in de gaten kan je een bol.com cadeaukaart kopen in de supermarkt en kan je vervolgens hetzelfde doen als hierboven.

 

Ik hoop dat je met deze informatie wat kan.

 

Groet,

Jongen 16 jaar.

Reputatie 5
Badge +3

Die kan je toch gewoon in bena elke supermarkt gaankopen?? Kruidvat, AH, Lidl, Action, Jumbo, Colruit, enz en ook in een  apotheek enzo. of van in een automaat ergens

Reputatie 7
Badge +17

Ik zou goedkope condooms bij bol kopen. Ryder condooms bijvoorbeeld. De kwaliteit is wat minder en ze zitten ook niet zo lekker als Durex bijv. maar om mee te rukken zijn ze prima.

Op de doos staat niet dat er condooms in zitten en er zit ook geen leeftijdsgrens op.

Reageer