Vraag

condooms kopen

  • 4 November 2022
  • 7 reacties
  • 321 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey forum

ik ben 16 en wil eigenlijk wel condooms bij me hebben. Maar dan moet ik ze kopen. Ik vind dit kapot akward. Hoe kan ik t beste condooms kopen? Of beter gezegd. Wat moet ik doen?


7 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi,

Dat word toch nog een pittige stap waar je gewoon voor moet gaan. Het enige wat de schaamte een beetje kan verminderen is om ze te kopen op het moment waarbij je meerdere dingen koopt

Badge

ZELFSCAN!!!!!

ZELFSCAN!!!!!

Je koopt ze toch meestal bij de servicebalie?

Reputatie 7
Badge +7

Ja, daar staan ze ook, en bij drogisten meestal sowieso. Maar ook veel supermarkten hebben ze bij de verzorgings/schoonheidsproducten in de buurt

Badge

Je koopt ze toch meestal bij de servicebalie?

Meestal wel maar bij mij in het dorp zit er een drogist waar ze het gewoon in een schap hebben staan dicht bij de kassa en dan kan je wel zelfscan gebruiken. En anders gewoon schijt hebben, ken je die mensen? Nee daarom je gaat die mensen nooit meer zien het is mischien 2 minuten heel ackward maar je gaat ze hoog waarschijnlijk nooit meer tegenkomen en dan alsnog hoeveel jongeren hebben ze al condooms zien kopen echt heel veel dus hun zien dat niet eens het boeit hun ook niet het komt goed gewoon schijt hebben !!

Badge

Wat ik doe ik koop 2 pakjes condooms en een verjaardagskaart met 18 erop dan is het minder awkward 

Badge

Hey @Xxkillerxx ,

Ik snap dat je dit awkward vind, ik vind zelf ook zowat alles awkward, maar toch vind ik condooms kopen niet awkward. Degene in de winkel weet natuurlijk niet waarom je het koopt, het zou net zo goed voor een spelletje met vrienden kunnen zijn. Maar natuurlijk denken ze dat het voor seks is. Je zou er iets onschuldigs bij kunnen kopen, zoals @Svennetjuuuhhh zegt, een verjaardagskaart met 18 erop.

Reageer