Vraag

Condooms

  • 23 March 2021
  • 7 reacties
  • 386 Bekeken

Badge

Hallo daar! Ik wou graag condooms kopen voor uit testen etc. Maar hoe weet ik nou welke ik moet kopen? Ik ben zelf 12 jaar mn l*l is 10 cm stijf en 3 cm slap.


7 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Ik zou gewoon naar de kruidvat gaan en kijken wat ze daar hebben. Bij verschillende maten staan vast ook afmetingen bij.

Ik zou altijd condooms met het CE-veiligheidskeurmerk kopen. Die zijn het betrouwbaarst .

bij een condoom gaat het er meer om de omtrek van je penis dus misschien moet je daar eens naar kijken

Reputatie 4
Badge +3

Pak gwoon de simpelste en als die niet past en je wil seks gaan heben koopje en kleinere of grootere. Je kanhet ook op intrenet bestellen. 

CE-veiligheidskeurmerk kopen. Die zijn het betrouwbaarst .

Als het goed is, zijn dat de enige condooms die verkocht zullen worden in Nederland.

 

Sites zoals deze van de Condomerie laten je de lengte en omtrek van je erectie invullen en raden dan een bepaalde maat/soort condoom aan.
Over het algemeen is de omtrek het belangrijkste, maar daar kom je wel achter als je er meer over opzoekt.

Badge +1

je kan de maat van een condoom op zoeken op internet en vergelijken met je eigen maar als ik het zo hoor dan gok ik dat jouwe nog te klein is en je er te jong voor bent 

Je hebt ook de merk my.size die maakt verschillende maten

Reageer