Vraag

Condoom verstoppen

  • 2 April 2020
  • 4 reacties
  • 451 Bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Heyy, ik ben een jongen van 12 jaar en heb net een pakje condooms gekocht. Misschien wat jong maar better safe than sorry. Mijn vraag aan jullie is: Waar kan ik nou de condooms verstoppen?

Ps: ik heb er al één in mijn portemonnee zitten, op een plek waar die bijna onzichtbaar is.


4 reacties

In je tas wil je ze beschermd hebben. In een oude of goedkope portemonnee die ergens onderin je tas slingert.  In een pakje zakdoekjes, daar gaat niemand in zoeken en is ook niet raar om in je tas te hebben. 

In je kamer: In een cd-doosje van een cd of game. In een schoolboek van vorig jaar. Daar kijkt niemand in en ook gooit niemand het weg (daarom is een oud kinderboek geen goed idee, straks doet je moeder het naar de kringloop). 

Dus zoek iets waar het in past, waar niemand in geïnteresseerd is en dat niemand weggooit. 

Reputatie 1
Badge +1

(...)

Dus zoek iets waar het in past, waar niemand in geïnteresseerd is en dat niemand weggooit. 

Heel erg bedankt! Ik ga ze gelijk verstoppen!

Heyy

Let wel op! Had op school eens een project en blijkt dat condooms in een portemonnee sneller kapot gaan . Zeg het gwn ff.

Groetjes

Kaas 123

 

Hey,

Misschien een idee om ze in een envelop te doen ofzo? Je kan die envelop goed ergens opbergen zonder dat het een opvallende kleur heeft.

Wel goed onthouden waar je ze hebt verstops🙃

Xx🍀

Reageer