Vraag

condoom kopen

  • 10 February 2020
  • 3 reacties
  • 229 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hey, ik ben eigenlijk heel erg benieuwd hoe het is om een condoom om te hebben. Ik weet alleen niet echt hoe ik ze moet kopen want ik vind het echt eng om ze te kopen in een winkel omdat ik dan misschien raar aangekeken wordt. Heeft iemand tips?

 

Ik ben btw 13


3 reacties

Hi Ikbencool14,

 

voor condooms te kopen hoef je je nooit te schamen. Het is juist goed als je voorbehoedsmiddelen koopt en ook gebruikt. Dan loop je minder kans op een SOA en op een zwangerschap (meisjes dan, maar ook belangrijk voor de jongens die dan geen vader worden).

 

Er alvast mee experimenteren is ook wel handig. Dan weet je tenminste hoe je 'm om moet doen als je 'm echt een keertje nodig hebt. Ff opletten welke kant je af moet rollen, maar anders kijk je eerst ff yt. Er zijn wel filmpjes dat ze het laten zien op een banaan of een dildo ofzo.

 

Als je het lastig vindt om het in een winkel bij de toonbank te vragen, dan kun je ze in sommige winkels ook zelf pakken (bv. bij de ETOS en de Action), maar dan moet je ze nog steeds bij de kassa afrekenen.

Bij ons bij de Lidl verkopen ze sinds kort Durex condooms (alleen die blauwe Natural ofzo voor 3,79) en ze hebben ook van die zelfscan kassa's.  Niet bij alle filialen, maar bij ons wel iig. Dus, dan is het easy, je pakt zelf ff een pakje en je scant ze, ff met je pasje betalen en weer buiten.

Zelfde kun je bij Appie doen, alleen die hebben nog meer keus in soorten en merken condooms. Die liggen van onder in het schap, ergens bij de aspirine en hoestdrank in de buurt.

Je kunt behalve de condooms ook nog wat andere dingen meenemen, zoals snoep of chips of een blikje drinken etc. Dan valt het miss nog minder op, idk.

 

Bij Kruidvat bijvoorbeeld, kun je ook condooms online bestellen en online betalen en dan laat je die naar de winkel van jouw keuze (wel een Kruidvat natuurlijk) brengen. Je krijgt een mailtje wanneer je je bestelling kunt afhalen en daarvoor kun je de afhaalbon, die ze in de mail sturen uitprinten of gewoon de barcode op de bon laten zien via je smartphone.

Op de afhaalbon staat niet wat je hebt besteld en op het doosje ook niet. Dus, niemand die weet wat e op komt halen. Dat weet ik zeker, want ik heb vandaag voor mama een pakje opgehaald bij Kruidvat.

Enige is misschien dat je ouders kunnen vragen wat je gekocht hebt bij het Kruidvat, als ze je bankafschriften controleren, maar dan moet je gewoon iets anders zeggen (als je niet durft te zeggen dat je condooms gekocht hebt). Alleen moet dat dan wel even veel kosten ongeveer en je moet dat dan ook in huis hebben. Dus koop voor ongeveer hetzelfde geld, dan ook shampoo, deo of weet ik veel wat. Snappie?

 

Succes ermee en laat ff weten hoe en wat je gedaan hebt.

 

Btw ik heb vandaag nog gecheckt in die winkels of je ze zelf kunt pakken of moet vragen, dus info is actueel.

 

Groetjes,

M&M's

Badge

nou je zou ze online kunnen bestellen of gewoon doen of het de normaalste zaak van de wereld is

Het is helemaal niet gek hoor. Ik ken iemand die werkt bij een drogist en diegene krijgt zo vaak condooms over de toonbank. Niks raars aan

Reageer