Vraag

condoom, aftrekken, sperma

  • 4 April 2024
  • 15 reacties
  • 864 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hey, hoi

Ik ben twaalf jaar en zit in de eerste. Ik loop wel tegen een paar problemen aan:

1. Ik schaam me omdat ik aftrek

2. Ik wil condooms maar weet niet hoe

3. Ik weet niet hoe je sperma krijgt

4. Ik wil graag sperma

Alvast bedankt voor jullie antwoord 


15 reacties

Badge

Heyy ik heb een tip je kan bij de jumbo condooms pakken en dan naar de zelfscankassa

 

Groetjes hallootjes15

Reputatie 5
Badge +3

Condooms kun je zo halen bij de action

Reputatie 5
Badge +4
  1.  Waarom schaam je je? Bijna elke jongen van 12 trekt zich af
  2. Via internet of in de supermarkt (via de zelfscan)
  3. Krijg je vanzelf je bent nog te jong. Ik heb ook nog geen sperma 
  4. Krijg je vanzelf 
     
Reputatie 5
Badge +3
  1. Niks om je voor te schamen. ik kan je verzekeren dat bijna elke jongen van 12 aftrekt. in ieder geval wel in mijn omgeving toen ik 12 was.
  2. gwn in de supermarkt zelfscan zoals al eerder is gezegd, als je dit zelf niet durft of cringe vind kan je het aan een broer of zus of vrienden vragen, ouders lijkt mij beetje ongemakkelijk.
  3. Je bent wss nog te jong voor sperma en komt vanzelf maar als het goed is heb je wel al dat fijne gevoel aan het eind van aftrekken (dus droog klaarkomen)
  4. Komt echt vanzelf wel, ik was 13 toen ik sperma kreeg en kan ook langer duren maar kan ook eerder gebeuren.
Reputatie 2
Badge

Dank jullie wel voor de reacties!

Reputatie 2
Badge +1

Hoe groot is je pik? Condooms zullen waarschijnlijk nog te groot zijn voor je. Waarom wil je ze eigenlijk? Aftrekken doet iedereen. Nog geen sperma kan ook. Kom je wel klaar? Dat hele lekkere gevoel. 

Reputatie 7
Badge +4

Hey ik ben 15 en heb sperma. Ik heb nooit afgetrooken voordat ik het had dus weet niet precies hoe dat is maar mij lijkt het veel chiller om aftetrekken zonder sperma. Dus geniet ef van zolang het duurt

Reputatie 7
Badge +2

Haii, ik ben meisje maar ik denk dat iedereen gelijk heeft, je hoeft je niet te schamen. Bevrediging is heel normaal. Maar waarom wil je eigenlijk condooms? Je kunt je sperma toch opvangen in een doekje of papieren zakdoek? 

Maar geniet gewoon lekker van het klaarkomen. Niks raars aan hoor! 

Lieve groetjes Sjardy 

Reputatie 7
Badge +12

Hey! 

1. Ik schaam me omdat ik aftrek……………………….. waarom? Hoeft niet hoor, hoort bij je lichaam en is gewoon fijn toch?

2. Ik wil condooms maar weet niet hoe……………... waarom wil je condooms?

3. Ik weet niet hoe je sperma krijgt…………... Dat komt vanzelf als je je penis stimuleert en je voelt het dan echt wel komen.  had ik ook 5 mnd geleden voor het eerst en dat is echt wel wat anders dan daar voor :) je merkt echt wel wanneer het kan.

4. Ik wil graag sperma………... Dat kun je niet beïnvloeden ofzo. Maar je merkt het echt als je sperma hebt. Ik kan het niet goed uitleggen maar je voelt dat gewoon. O.a. aan je ballen en je prikkels in je penis.  Maar je kunt het niet versnellen dus.

Liefs, Tover xxx

Reputatie 7
Badge +12

* je krijgt prikkels in je penis 

Had er moeten staan ☺️

Reputatie 5
Badge +4

@helikopterfan trek je je nu wel af zonder schaamte? Het is gewoon zoooo lekker

Reputatie 2
Badge

Bedankt voor de reacties

@Rick123

Reputatie 2
Badge

Nu schaam ik me niet meer en vind ik het eigenlijk wel stoer

 

Reputatie 5
Badge +4

Goed bezig 👍

Reputatie 1
Badge

niet schamen, gewoon lekker door blijven cummen. je bent niet de enige die aftrekt. condooms kan je altijd bij de eerste beste dealer bij de kruidvat.

Reageer