Heyy ik heb een tip je kan bij de jumbo condooms pakken en dan naar de zelfscankassa
Groetjes hallootjes15
Condooms kun je zo halen bij de action
Dank jullie wel voor de reacties!
Hoe groot is je pik? Condooms zullen waarschijnlijk nog te groot zijn voor je. Waarom wil je ze eigenlijk? Aftrekken doet iedereen. Nog geen sperma kan ook. Kom je wel klaar? Dat hele lekkere gevoel.
Hey ik ben 15 en heb sperma. Ik heb nooit afgetrooken voordat ik het had dus weet niet precies hoe dat is maar mij lijkt het veel chiller om aftetrekken zonder sperma. Dus geniet ef van zolang het duurt
Haii, ik ben meisje maar ik denk dat iedereen gelijk heeft, je hoeft je niet te schamen. Bevrediging is heel normaal. Maar waarom wil je eigenlijk condooms? Je kunt je sperma toch opvangen in een doekje of papieren zakdoek?
Maar geniet gewoon lekker van het klaarkomen. Niks raars aan hoor!
Lieve groetjes Sjardy
Hey!
1. Ik schaam me omdat ik aftrek……………………….. waarom? Hoeft niet hoor, hoort bij je lichaam en is gewoon fijn toch?
2. Ik wil condooms maar weet niet hoe……………... waarom wil je condooms?
3. Ik weet niet hoe je sperma krijgt…………... Dat komt vanzelf als je je penis stimuleert en je voelt het dan echt wel komen. had ik ook 5 mnd geleden voor het eerst en dat is echt wel wat anders dan daar voor je merkt echt wel wanneer het kan.
4. Ik wil graag sperma………... Dat kun je niet beïnvloeden ofzo. Maar je merkt het echt als je sperma hebt. Ik kan het niet goed uitleggen maar je voelt dat gewoon. O.a. aan je ballen en je prikkels in je penis. Maar je kunt het niet versnellen dus.
Liefs, Tover xxx
* je krijgt prikkels in je penis
Had er moeten staan
@helikopterfan trek je je nu wel af zonder schaamte? Het is gewoon zoooo lekker
Nu schaam ik me niet meer en vind ik het eigenlijk wel stoer
niet schamen, gewoon lekker door blijven cummen. je bent niet de enige die aftrekt. condooms kan je altijd bij de eerste beste dealer bij de kruidvat.