Vraag

condoom afgegleden

  • 29 April 2023
  • 9 reacties
  • 543 Bekeken

Reputatie 4
Badge +3
  • Praat goed mee
  • 73 reacties

Heyhey, zoals je in de titel wsl al las is tijdens het neuken de condoom afgleden maar zat in doggy dus k zag ni wat er gebeurde en hij had het ni gezegd pas toen hij hem eruit haalde ik denk ni dat hij gekomen was in me maar k weet t ni zkr dus wat moet k doen??


9 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Misschien moet hij een kleinere condoom kopen

Reputatie 4
Badge +3

Misschien moet hij een kleinere condoom kopen

Ik Denk’t dus ook

Reputatie 7
Badge +17

Als het condoom is afgegleden was die sws te groot. Ik zou ook een zwangerschapstest doen. Je weet immers niet zeker of hij in je is gekomen of niet.

In een ander topic dat je net heb gemaakt staat dat je zwanger bent, dan maakt het nu toch niks uit of het condoom is afgegleden? Snap dit topic dan ook niet zo heel goed?

Reputatie 4
Badge +3

 @TikTak Sorry wat bedoel je precies? Ik heb geen topic gemaakt dat ik zwanger ben? Iemand anders mss?

Reputatie 4
Badge +3

@tim16 oke bedankt ga ik doen

Reputatie 3
Badge +1

Zelfs als hij niet is klaargekomen, kan het voorvocht je zwanger hebben gemaakt. 

 @TikTak Sorry wat bedoel je precies? Ik heb geen topic gemaakt dat ik zwanger ben? Iemand anders mss?

Je hebt een reactie geplaatst bij een ander waar staat dat je zwanger bent?

Heyhey, ik zie dat dit al langgg geleden is maar ik vroeg me af hoe het is afgelopen? Ik ben zelf ook zwanger (15) en ben erg gespannen over het proces etc

Dit bedoel ik?

Reageer