Skip to main content

Hoi allemaal,

 

ik werk als bijbaantje in de supermarkt en sta al een tijd op de zondag. Een collega van mij werkt ook op de zondag en gaat daarna altijd logeren bij familie. Hiervoor neemt zij zoals gebruikelijk ook nieuwe kleren mee. Het gebeurt regelmatig dat zei haar tas in de kantine zet met alles erin, ook haar nieuwe strings en bh’s. 
 

Als we open zijn is er eigenlijk nooit iemand in de kantine. Ik vind het zelf heel geil om dan aan haar string te zitten of hem in mijn onderbroek te doen en dan later de dag terug te leggen. Ik weet dat het eigenlijk echt niet kan… zijn er meer mensen die dit hebben meegemaakt?

Ik zou je wel aanraden hier mee te stoppen want dit kun je echt niet maken.  Je moet sws van andermans spullen afblijven. En wat als ze er achter komt? Je wilt ook niet bekend komen te staan als die ene pervert toch?

Kappen hier mee dus.


Ik heb dit niet meegemaakt en ik vind het persoonlijk niet iets dat mij een fijn gevoel geeft. Ik snap dat jij het misschien niet zo erg opvat omdat jij het fijn vindt maar zolang dat jij geen toestemming hebt van je collega om dit te doen mag je dit simpel weg niet doen. Het is ook nog eens hartstikke onhygiënisch. En je kan iets zoals krabben door geven aan dat meisje. Of je kan ze zelf krijgen. Als je betrapt wordt kan je ook ontslagen worden. Ik zou als ik jou was hiermee stoppen. 


Dit is wel heel specefiek, en nee. Mensen maken dit eigenlijk nooit mee. Wat dacht je van gewoon zelf een string te kopen en dan doen alsof die van haar is? Als je dat niet wilt raad ik aan om hier tenminste mee te stoppen.


Reageer