Vraag

Collega ging vreemd met mij

  • 3 May 2023
  • 2 reacties
  • 651 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Ik ben een jongen van 17 en heb al een tijdje een bijbaan in de horeca. Sinds een paar maanden werk ik best vaak met een 15-jarig meisje waar ik het altijd wel leuk mee heb op werk, maar aangezien ze een vriend heeft nooit meer dan dat. Totdat we gisteren de wc's samen schoon moesten maken. Ze draaide ineens de deur op slot en toen ik vroeg wat ze deed kuste ze me en begon de knoopjes van mijn overhemd los te maken en zei ze: het is nog niet vies genoeg. Uiteindelijk hadden we daar seks en pas daarna besefte ik dat ze n vriend had. Dus ik vroeg: had jij geen vriend? Zegt ze van ja maar jij doet dit veel beter. En vandaag snapte ze me dat ze t echt leuk vond en ze stuurde ook een titty pic. Ik weet nu alleen niet wat ik er verder mee moet want ze is echt mooi en leuk enzo, maar vind t ook n beetje kut voor die vriend.


2 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Kijk vreemdgaan is gewoon niet oké. Dus wat zij heeft gedaan kan écht niet. Natuurlijk heeft zij de meeste schuld, maar eigenlijk had jij ook beter moeten weten. Jij wist dat ze een vriend had…

 

Maar goed, je zou tegen haar kunnen zeggen dat als ze hier mee door wilt gaan, ze het eerst moet afsluiten met haar vriend. Maar dan zou ik het ook gewoon casual houden en niks serieus. Want als ze nu vreemdgaat met haar vriend, is de kans groot dat ze dat in relatie met jou ook geen probleem vindt. Fwb ofzo, moeten jullie zelf weten, maar ga geen relatie aan met een vreemdganger.

 

Als je trouwens in contact kan komen met die vriend, kan je ook overwegen om te dreigen met “jij vertelt het anders doe ik het”. Want die jongen verdient dit niet.

Reputatie 1
Badge +1

@xIlse ik zou zeggen dat het niet heel oké is om te doen maar zo erg is het niet 

Reageer