Vraag

Chlamydia en Gonorroe

  • 28 November 2022
  • 7 reacties
  • 278 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Heyy,

Ik heb dus Chlamidya en Gonorroe! 😓

Ik zit nu met een probleem! Zouden jullie mij kunnen helpen?

Ik krijg morgen medicijnen. maar mijn ouders weten niet dat ik dit heb! Ik wil het ze ook niet vertellen….. Maar? wat raden jullie me aan? Moet ik ze het vertellen? of niet?

Ik heb BTW het meisje waarmee ik het heb gedaan gezegd dat ze een zwangerschapstest en een SOA test moet gaan laten doen.

 

Meer informatie nodig?

Vorige Topic: Heb ik een SOA? | Kindertelefoon Community

En anders vraag je het maar in de chat!

 

2 testen:

Chlamydia: Positive

Gonorroe: Positive

 

Twijfel je of je een SOA hebt? Ik wil je graag helpen door je deze link te geven

https://sense.info/nl/soas

 

Ik hoop graag wat van jullie te horen!

Groetjes,

Lucky Luke😓

 

(Link met Soa-informatie vervangen door de Kindertelefoon omdat de eerder link naar een commerciële, plaatselijke organisatie verwijst)


7 reacties

Reputatie 3
Badge +4

Ik zou het toch zeggen want het is zeg maar deel de verantwoordelijkheid van je ouders dus moest ik jou zijn zou ik het zeggen.

 

Grtjs Anoniempje 

Reputatie 3
Badge +2

ok, dank

Reputatie 3
Badge +2

maar, ik durf het niet zo goed, ben bang dat ze boos worden

 

Reputatie 7
Badge +17

Dat is klote voor je. Wel goed dat je het meisje hebt gewaarschuwd. Ik zou tegen je ouders wel gewoon eerlijk hier over zijn. En zij komen er toch wel achter want volgens mij kunnen ze via de zorgverzekering zien dat je die medicijnen krijgt. Ze zullen misschien even boos of teleurgesteld zijn maar ik denk ook dat ze het wel fijn vinden dat je eerlijk bent.  Beterschap.

Reputatie 3
Badge +2

Dankjewel! Ik ga er over nadenken

 

Reputatie 4
Badge +3

Hey hoe vervelend het ook is denk ik toch dat je het moet vertellen 

Succes 

Reputatie 3
Badge +2

ok, ik ga ze het dadelijk vertellen! houd jullie op de hoogte!

 

Reageer