Vraag

chantage nudes

  • 2 September 2022
  • 2 reacties
  • 531 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Oke hoi iedereen,

 

Momenteel kan k alleen maar denken: f**,f**,f** 

Want ik was nudes aan sturen de hele tijd naar iemand op kik, allemaal zonder gezicht. Op een gegeven miemtn wilt ie een foto van mn gezicht, gwn zonder lijf. Dus k doe dat met n masker op dus dan zie je maar de heldr. Dan vraagt ie of k hm wil sturen zonder masker. Dus dat doe k, en k verwijder hm direct. Dat deed k overigens ook met die foto met masker. Maar toen vroeg tie om een foto live. Die andere waren ook live, maar omdat dat fotos waren die k snel op snap had genomen, dacht hij dat t niet live was. Dus kstuur via die app een foto, van mij, waarbij je ook mn borst zien. Ik ben een jongen trwns, ff voor de context. Ik cerwijdsrde de gezichtsfoto weer, Hij liet echter nog steeds geen gezichtsfoto zien. Dus toen dacht ik, als ie nou niet stuurt, stop ik.

Toen vroeg tie, om een foto mer gezicht, en naakt lichaam. Omdat ik weet hoe fout t kan gaan, zei ik direct nee, en dat hij eerst moest sturen. Dat duurde even, dus toen begon ik alle fotos te verwijderen zodat hij niks meer had van mij. 

Toen realiseerde ik me het. De foto,s verwijderen kon op deze app alleen voor jezeld. Hij heeft dus nog steeds allefoto,s. 2 vage gezichtsfoto,s en 1 superscherp . En een heleboel, echt heel veel nudes zonder gezichr of andere referenties.

Nou weet ik wel dat jullie niet weten of hij dat post, maar wat denken jullie. Kben best wel o gerust nu  of tie t online zet. Met mijn 2 vage foto,s kan ie niet zo veel. Maar die scherpe gezichtsfoto, ziet er qua omgeving en fotografie er hetzelfde uit als al die nudes.

 

Dankjewel vvoor het enorme verhaal te lezen, k hoop dat je ff kan helpen

Groetjes flit, niet echt naame

 

Ps. Kben 16


2 reacties

Oke ff update:

Ik had t laten gaan, aangezien hij toch geen lichaam heeft om t hoofd aan te koppelen, maar toen keek k net ff, en toeb had k allemaal cjatverzoeken van mensen die fotos stuurden van mij met de vraag of ik dat was. 

Zeld weet k eig wel zeker dat hij gwn aan mensen heeftvgevraagd oftie ze willen sturen naar me om me bang te maken en dan alsnog te chanteren, maar wat denken jullie hier eig van. Want nu ben ik alsnog toch n beetje bezorgd.

Reputatie 1
Badge

Wat ik zelf zou zeggen, is dat het lichaam en jouw hoofd bij elkaar zijn ‘geplakt/geëdit’.

Want, ze weten het nooit een 100% zeker. En als je in de buurt van die mensen, die dat vragen, je ongerust/ongemakkelijk gaat voelen, dan valt het meer op ofzo. Ten minste, dat lijkt mij logisch.

Zeg gewoon dat je een foto naar iemand moest sturen, en dat iemand jou wilt ‘zwart maken’, door een lichaam van het internet onder/naast jouw hoofd te zetten.

Alleen, als die n*des wel met achtergrond en alles is, dan is het een ander verhaal en zou ik eigenlijk gewoon zeggen dat iemand goed zijn best heeft gedaan met het editen van zo'n ‘prankfoto’ of iets wat daarop lijkt. Alleen, als dan het licht weerkaatst, dan is het weer wat moeilijker. 

Het is gewoon lastig, geen idee of ik je echt heb geholpen en/of minder ongerust heb gemaakt, maar dit zou ik ten minste zeggen/doen. Want bij mij, ik stuurde het toen ook naar een wildvreemde door, gedraagde ik me raar en voelde ik me niet chill, maar dat is nu wel weg enzo hoor.

Dus eigenlijk: Gewoon je niet anders gedragen dan wat je ‘normaal’ zou doen, maar gewoon zo chill mogen blijven als kan, en als ze er iets over vragen, of niet antwoorden, zeggen dat je niks hebt gezien, of anders zoals ik zei, zeggen dat het ‘weer eens’ een grap is, of dat iemand je dus ‘zwart’, dus slecht probeert te laten lijken.

 

Reageer