Beantwoord

Buurmeisje... ik weet het zeker.

  • 28 October 2018
  • 6 reacties
  • 1719 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey,
ik ben al heel lang hartstikke verliefd op mijn buurmeisje en we hebben ook al met elkaar,
maar nu wil ik graag een stap verder en we hebben het daar ook al een keer over gehad, maar toen hebben we het een beetje weggelachen.
Hoe kan ik nu een stap verder gaan?
en wie heeft tips over wat ik kan doen?

btw: ik ben 13 zij is 14 en ik wil liever nog niet รฉcht seks maar aftrekken en vingeren en zo...
icon

Beste antwoord door Anonymous 28 October 2018, 16:32

Bekijk origineel

6 reacties

Uhm zoon moment moet je pakken als 't er is. Dus als je een film kijkt samen of Idk samen bent op jou kamer ofzo.

Ik zou niet perse zeggen van he zullen we dat doen. Maar meer zegmaar soort an vanzelf laaten gaan๐Ÿ‘๐Ÿป

Sorry miss beetje onduidelijk๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Hi ik weet niet misschien is dit een slechte tip, maar miss kan je gewoon een beetje het goede moment afwachten maar als zij bij jou thuis komt dat je het dan bv wel een beetje romantisch hebt gemaakt in je kamer en dat je een sexy outfit aanhebt (maar niet heel overduidelijk snap je) en dan eerst een beetje zoenen en heel geleidelijk boven de kleren zeg maar strelen enzo en dan onder de kleren etc. Maar als zij niet meedoet zou ik het laten, anders verpest je het misschien. In ieder geval geen dingen doen die zij niet wilt! En anders als zij het nog niet wil gwn wachten tot ze er klaar voor is, dat komt echt wel op een gegeven moment.
Hoop dat je er wat aan hebt!
Xyzm
Ja heel erg!!
maar wat bedoel je met: sexy outfit??

je weet
???
Umm kweet niet, gewoon iets dat jezelf mooi vind, ik heb weleens gelezen dat rood erg aantrekkelijk is๐Ÿ˜‰ in ieder geval dat je er gwn goed verzorgd uitziet maar ik denk dat je dat sws wel doet. En anders google maar wat!
Ik vind tanktops altijd wel nice maar das puur smaak

Reageer