Skip to main content

Ik heb sinds vorige week een buttplug set van EasyToys gekocht met 3 maten erin. 

Afmetingen smalle buttplug:

  • Lengte: 7 cm
  • Invoerdiepte: 6,2 cm
  • Max. diameter: 2,7 cm
  • Min. diameter: 0,8 cm

Afmetingen medium buttplug:

  • Lengte: 7,9 cm
  • Invoerdiepte: 7 cm
  • Max. diameter: 3,3 cm
  • Min. diameter: 0,9 cm

Afmetingen large buttplug:

  • Lengte: 9,3 cm
  • Invoerdiepte: 8,1 cm
  • Max. diameter: 4 cm
  • Min. diameter: 1,1 cm

en nu wil ik de kleine buttplug dagelijks in doen ook als ik naar buiten ga maar is dat schadelijk? Ik krijg er zelf een lekker gevoel van tijdens het lopen wanneer ik de butplug in heb aangezien ik een grote prostaat heb en de plug daar continu mee in contact is. Ben er ook wel is door klaargekomen. 

 

Heyy,

Heb hier zelf weinig verstand van, maar heb deze reactie op het forum gevonden onder een ander topic over dit onderwerp

Hi Thomas02,

het is NIET verstandig om een buttplug lange tijd achter elkaar in te houden.

In het begin is het sws meestal erg wennen en pas na verloop van tijd kun je de buttplug wat langer inhouden als in het begin. Het is onverstandig om een buttplug langer dan 30-60 minuten aan één stuk in te houden om te voorkomen dat je kringspier uitrekt.

Het gevaar voor uitrekken komt vooral de langere tijdsduur en in mindere mate door een grotere dikte. Tenzij je echt overdrijft met de dikte.

Een gevolg van het uitgerekt raken is dat de kringspier niet goed meer zou kunnen afsluiten en dat wil je volgens mij niet. Je zit er vast niet op te wachten als je hierdoor weer luiers zou moeten gaan dragen.

Daarom is het verstandig en gewenst om de buttplug na 30-60 minuten te verwijderen en de kringspier weer even tot “rust” te laten komen.

Het is verder ook belangrijk om elke keer bij het inbrengen voldoende glijmiddel te gebruiken. Glijmiddel op basis van siliconen droogt minder snel uit dan glijmiddel op waterbasis, dus bij voorkeur gebruik je die op siliconenbasis.

Veel plezier met je buttplug 😉

Groetjes,
M&M’s

Groetjess, ItsJustMe :)


Das toevallig want mijn (op dit ogenblik) vriendje heeft ook zo een set van 3 . 

Nooit de hele dag dragen, uurtje max. 

Is leuk zegt ie, voelt goed en leuk als hij het erin heeft zitten en dan gewoon op straat ofzo rondloopt. en niemand weet het :-) 

Maar niet te lang erin dus. Hij gaat ook nietttt proberen met grotere. 


Weet iemand toevallig waar je die anoniem kan kopen?


Ik zelf heb hem gekocht bij Bol.com je kan eventueel met contant geld naar een winkel gaan en een cadeaukaart kopen. Dan heb je geen bank afschriften zichtbaar, En hij word geleverd en een volledig blanco doos waar enkel bol.com op stond eventueel kan je het laten bezorgen bij een afhaalpunt. 


Das toevallig want mijn (op dit ogenblik) vriendje heeft ook zo een set van 3 . 

Nooit de hele dag dragen, uurtje max. 

Is leuk zegt ie, voelt goed en leuk als hij het erin heeft zitten en dan gewoon op straat ofzo rondloopt. en niemand weet het :-) 

Maar niet te lang erin dus. Hij gaat ook nietttt proberen met grotere. 

Maar stel ik ga 1x naar de winkel waar ik ongeveer 45 minuten over doe kan ik hem dan wel gewoon indoen zonder schade op te lopen? En bijvoorbeeld bij een rondje fietsen van Max 1 uur ? Is dat alsnog schadelijk?


@Anoniem38428  vriendje zegt : denk dat 1 uur geen kwaad kan als je oefent en ook wel glijmidel hebt gebruikt, dat kan er een beetje uitkomen als je fietst of loopt, maar daar  zijn onderbroeken voor. Of het schadelijk is tja iedereen is anders maar geen rare dingen doen, is tenslotte een stuk van je lichaam van binnen in waar je mee speelt. Bedankt wel als je hem inhebt buiten en je krijgt last kan je m niet zomaar op straat effie uitnemen

laat maar weten hoe het ging 

vriendje zegt ook hij heeft ze bij   Pabo gekocht online shop, ze zijn ietsje groter maar zeker niet enorm 


Ik heb hem ingedaan tijdens het barbecueën en daarna ben ik een rondje gaan fietsen was heerlijk! Ik heb nu ook een vibrerende buttplug besteld van satisfyer die ik kan bedienen met mijn telefoon.


Reageer