Skip to main content

Beste mensen,

Ik ben 15 jaar oud en heb een vraag over buttplug. Ik wil graag eentje halen zoals de Lovense hush 2, maar werken die echt zo goed? En is het ook zo intens dat je er niet stil van kan zitten? Ik wil graag eentje hebben die zo goed en zo hard trilt dat je alleen maar kreunt en beweegt. Maar bestaat dat ook? Ik hoop dat ik snel antwoord krijg.

Mvg, van mij

 

 

Dat is voor iedereen anders, sommige mensen voelen een orgasme veel milder aan en anderen juist heel erg. Ik zou hem gewoon kopen, ik neem aan dat het geld niet het probleem is? 


Dat is voor iedereen anders, sommige mensen voelen een orgasme veel milder aan en anderen juist heel erg. Ik zou hem gewoon kopen, ik neem aan dat het geld niet het probleem is? 

Klopt je hebt er een van 57mm dia, is dat te groot of moet je daar voor oefenen? En Hoelang ongeveer. Wil wel echt zeker weten hoe heftig het is.


Dat is voor iedereen anders, sommige mensen voelen een orgasme veel milder aan en anderen juist heel erg. Ik zou hem gewoon kopen, ik neem aan dat het geld niet het probleem is? 

Klopt je hebt er een van 57mm dia, is dat te groot of moet je daar voor oefenen?

Lijkt mij wel groot. Je zou het altijd kunnen proberen lijkt me. Ik heb het ding opgezocht, er zit zelfs een app bij? Luxe hoor🧐😂 naja, voor 100 euro heb je wel wat dus, ik zou kijken of ze andere maten hebben, die reviews zeggen ook dat het niet voor "beginners" is.

En je kan hem routeren (zegt bol.c0m) ik denk wel dat je hem moet wassen, vraag me uberhaupt af hoe ze dat dan zouden hergebruiken...

En Hoelang ongeveer.

Je hoeft vlgns mij niet persee de 57mm te nemen toch? Je hebt ook 37mm en weet ik het. Haal die eerst. (zou ik doen tenminste).

Wil wel echt zeker weten hoe heftig het is.

Hoe heftig dat is, is dus voor iedereen anders. Daar kunnen wij je helaas niet mee helpen. Je moet er dus zelf achter komen🤷


 

En Hoelang ongeveer.

Je hoeft vlgns mij niet persee de 57mm te nemen toch? Je hebt ook 37mm en weet ik het. Haal die eerst. (zou ik doen tenminste

Ze zeggen wel dat de grootste het meest intens en het hard trilt dat wil ik juist haha,


@brandon.14 Je hebt nu al 4 topics over hetzelfde onderwerp? Volgens mij weet je allang welke je wilt, dus zou ik online vergelijken en dan gewoon een keuze maken


 

En Hoelang ongeveer.

Je hoeft vlgns mij niet persee de 57mm te nemen toch? Je hebt ook 37mm en weet ik het. Haal die eerst. (zou ik doen tenminste

Ze zeggen wel dat de grootste het meest intens en het hard trilt dat wil ik juist haha,

Dan zou ik hem maar gewoon halen, net zoals @TikTak ga hem dan gewoon vergelijken.


Gewoon 1 kopen man. Je kan hier nog 5 topics over beginnen maar wij kunnen niet voor je bepalen welke je leuk/lekker vindt.


Gewoon 1 kopen man. Je kan hier nog 5 topics over beginnen maar wij kunnen niet voor je bepalen welke je leuk/lekker vindt.

Heb jij al ervaring met een ?


@brandon.14 Heb je dat ding nou nog niet aangeschaft? Snap het niet zo goed meer. Gaat het nou over het kopen van een toy, of het maken van tig topics en alleen maar vragen blijven stellen?


Gewoon 1 kopen man. Je kan hier nog 5 topics over beginnen maar wij kunnen niet voor je bepalen welke je leuk/lekker vindt.

Heb jij al ervaring met een ?

Luister, iets in je anus dauwen is een ervaring die voor iedereen anders is. Koop hem maar gewoon. Komt goed, en zo niet dan stuur je hem terug. Oké?


Hoe bestel ik een butt plug zonder dat mijn ouders het door gaan hebben?


Hoe bestel ik een butt plug zonder dat mijn ouders het door gaan hebben?

Moet je een topic van maken


Ben wel benieuwd of Brandon ooit nog zo’n ding heeft gekocht.

Hoe bestel ik een butt plug zonder dat mijn ouders het door gaan hebben?

@Rinus  Laten bezorgen bij een pakketpunt. En thuis natuurlijk goed verstoppen. 😄


Reageer