Vraag

buttplug dragen naar school

  • 23 April 2022
  • 6 reacties
  • 2997 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi ik zou graag een buttplug willen kopen maar heeft iemand hier ervaring mee en hoe moet ik het kopen en hoelang kan ik het in houden enzo


6 reacties

Badge

Hoi ik zou graag een buttplug willen kopen maar heeft iemand hier ervaring mee en hoe moet ik het kopen en hoelang kan ik het in houden enzo

Zolang je maar wilt kan geen kwaad

Reputatie 7
Badge +19

Wat is een buttplug?

Wilhelmavemela.

Badge

Wat is een buttplug?

Wilhelmavemela.

Dat is een soort dildo in een bolle vorm die je in je kont stopt en je niks van ziet

Reputatie 3
Badge +1

Hoi,

Ik heb er zelf geen ervaring mee.

Je kan het anoniem via een sexshop op internet bestellen. Je kan de buttplug langere tijd inhouden, variërend van 30 minuten tot max. 2 uur (Bron). Het zal waarschijnlijk wel op de verpakking staan. 

Groeten, Lotus

Reputatie 2
Badge +2

Bol.com is een goede optie. Als je niet wilt dat je ouders een bankafschrift zien voor bol.com, kun je bij de Bruna een cadeaubon kopen voor bol.com. Je kunt dan gewoon zeggen dat je een boek nodig had voor school. Je kunt de bestelling dan ook nog op een afhaalpunt laten bezorgen. Zo komt niemand er achter;) Veel succes!

Groetjes,

Goblin xx

Bol.com is een goede optie. Als je niet wilt dat je ouders een bankafschrift zien voor bol.com, kun je bij de Bruna een cadeaubon kopen voor bol.com. Je kunt dan gewoon zeggen dat je een boek nodig had voor school. Je kunt de bestelling dan ook nog op een afhaalpunt laten bezorgen. Zo komt niemand er achter;) Veel succes!

Groetjes,

Goblin xx

Dit is eigenlijk ook ongeveer mijn aanpak. 1 belangrijk ding wel. koop een buttplug die in een anker vorm is. Die zitten namelijk lekkerder tussen je billen. En een siliconen buttplug is dan het fijnst (ik heb de 3cm variant van het merk banoch).

Reageer