Skip to main content

Ik ben sinds kort begonnen met het dragen van een buttplug en ben benieuwd of iemand ervaring heeft met het dragen van een buttplug tijdens fitness. Weet niet of dit een goed idee is maar lijkt mij erg fijn en spannend om te doen.

@Leroy

Ik had zo'n sextoy de buttplug als een 1 april grap kadootje van mijn pa gekregen. 😂 

Hij legde uit dat een anus heel gevoelig is en als je wat dieper gaat  bv met vingers erin dan raak je de mannelijke GSPOT . Er zit de prostaat een klier dat ook de vloeistof voor de zaad maakt. Als je bv met die buttplug erin en eruit doet dan is het een onwijs lekker gevoel. Zo lekker dat je een orgasme kan krijgen zonder je penis aan te raken . Ook met een buttplug  in lopen of rennen kan je klaar komen.

Wat ik zelf ervaar is dat als ik de buttplug in mijn anus gat heb en bv fitnes doet met oefeningen dat uit mijn penis snel veel slijm vloeistof komt. dus ook met hardlopen. Dit komt door de bewegingen die de bill spieren triggert vervolgens de anus door de buttplug. Mocht je spontaan  gaan ejaculeren dan stroomt het sperma in golfjes zachtjes  langzaam eruit. Dus niet met volle kracht gaan spuiten .

 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 2: ga respectvol met elkaar om.


Reageer