Vraag

Buiten naakt zijn

  • 13 June 2020
  • 8 reacties
  • 2399 Bekeken

Badge

Hallo ik heb dezelfde topic net ook gepost maar ik had per ongeluk de titel verkeerd gespeld waardoor ik bang was dat niemand hem zou zien. Hier Komt ie dan

 

Hallo ik ben een jongen van 14, in de puberteit dus maar ik voel wel alsof ik toe ben aan sex enzo dus ging ik laatst een paar keer op omegle en dan via Snapchat naaktfoto’s sturen enzo maar na 3x realiseerde ik me wel dat het niet goed en dom was en ik kan ook niet echt iemand vinden om sexueel me te zijn wat ik wel graag zou willen dus trek ik best vaak af op mijn kamer maar ik vind het een beetje saai worden en heb zin in meer dus laatst bedacht ik me dat het misschien wel geil was om gewoon naar een bos ofzo te gaan en daar gewoon naakt te gaan rondlopen/aftrekken (ergens waar de kans super klein is om betrapt te worden) dus mijn vraag is

heeft iemand tips/adviezen


8 reacties

Mijn tip is om dit niet te doen, dit is illegaal. Als je zo graag sex wilt moet je een vriendin zoeken of voor een one night stand gaan.

Badge

Hai ik ben een meisje van 13 en ik begin ook wel nieuwsgierig te worden ik ebn zlef wel eens met een vriendin naar een bod gegaan maar dat was niet heel leuk ofzo want zij valt op meiden maar ik niet maar ook lagen er overal takjes en voelde ik mezelf nogal vies door dat ik buiten was. En ik was heel bang dat er mensen kwamen ook al wist ik dat het niet zo was 

Dit kan voor jou anders zijn dit was mijn ervaring 

Hoi. Ik moet zeggen je kan het prima doen. Ik geef je advies doe het niet bij een wandelpad. Gewoon het wilde bos een stukje in. Zorgen wel dat als je terug thuis bent je zelf nakijkt op teken. Ooooja neem wat doekjes mee anders loopje na de tijd in een natte broek. Ooooja loop niet alleen naakt omdat je het geil vind maar sta ook een tijdje stil bij de vrijheid die je ervaart. Good luck. 
 

 

Als er nog iets anders tag me of stuur gewoon een post

Reputatie 5
Badge +5

Ik vind het ook veel lekkerder om ergens buiten naakt te zijn en me dan te gaan aftrekken. Dat het illegaal is boeit me niet, gewoon ergens waar mensen niet zo snel komen. Gewoon al m’n kleren uitgooien en dan een stukje naakt lopen rukken en weer terug naar m’n kleren😋

HEERLIJK

Dat is toch illegaal 

Reputatie 5
Badge +3

ik had het hier pas met mijn mama over, ze zei dat het afhangt van de situatie. Er zijn natuurlijk plekken waar het sowieso mag (naaktstrand ofzo). Als er niet staat dat het mag, is het geloof ik niet meteen verboden zolang je anderen niet tot last bent... Hier stond het uitgelegt: Naaktrecreatie en blootloperij: waar mag het en waar niet? - Radar - het consumentenprogramma van AVROTROS

Wel goed oppassen en nadenken dus

Het beste wat je kan doen is ver afgelegen plekje in bv een natuurgebied. En dan bv s'avonds gaan zodat de kans om betrapt te worden nog kleiner is. Ik heb zelf een keer gedaan en ben toen wezen naakt zwemmen en rukken.

Reageer