Skip to main content
Vraag

Buiten masturberen

• March 16, 2025
  • 6 reacties
  • 901 Bekeken

Forum|alt.badge.img+3

Hoi, ik heb laatst de eerste keer buiten gemasturbeerd. Ik was op een donker dijkje toen het donker was en ging daar men daad doen. Niemand die me kon zien of horen. Ben ook klaargekomen en het was wel geil maar ook heel spannend. Ik ga het denk niet vaker doen maar het is wel leuk om te proberen dacht ik. Maar is dit eigenlijk raar ofniet.

6 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • March 17, 2025

Nee, dat is niet raar.  Pubers staan voortdurend geil dus zijn er die overal masturberen.  Jij bent gast niet de enige. Ik heb het zelf ook al op plekken gedaan waar je het niet meteen zou verwachten.

Forum|alt.badge.img+3

@Diana Waar heb jij het allemaal gedaan dan? Ik heb buiten huis eig alleen bij een vriend, en op vakantie geddaan en dus buiten

onnodige quote verwijderd KT

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • March 17, 2025

@UserPlassendePanda123  tja, gemasturbeerd in veld en bos en een keertje op vakantie was de drang zo groot dat ik in een kerkje de hand aan mezelf heb geslagen. 

Jane Doe tm
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 17, 2025

@UserPlassendePanda123  Het is niet raar ofzo, denk dat iedereen het wel op een zeker punt mastrubeert op een plek die niet heel normaal is. Heb het ook al vaker gedaan en denk ik op raardere plaatsen dan op de dijk dus dw.

Forum|alt.badge.img+1

@Jane Doe tm 

Welke plaatsen dan bijvoorbeeld?

Jane Doe tm
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • March 18, 2025

@Anoniempje295  Heb het wel vaker in het bos gedaan, op de heide, bij de Fjord en bij een meer maar denk dat de raarste plaats toch wel in een restaurant zou zijn (zonder andere gasten en het restaurant was dicht maar goed, het was het restaurant van de ouders van mijn ex vriendin)