Skip to main content
Vraag

Buiten aftrekken

• January 10, 2025
  • 9 reacties
  • 1557 Bekeken

Forum|alt.badge.img+3

Hebben jullie wel eens buiten afgetrokken? Ik wil het zelf ook gaan doen maar weet niet echt hoe. Dus mijn vraag(en) is/zijn hor kan ik dit het beste doen en kan je vertellen hoe jij het gedaan hebt. En werd je er geiler van? 

9 reacties

• January 11, 2025

@Anoniemr45t455td  ik vind buiten aftrekken zo’n  beetje het lekkerst wat er is dus niet tussen 4 muren. Ik doe het vaker in het bos of in een maisveld of ergens waar een keer langs ben gefietst ofzo en onthoud ik dat plekje. Bij een maisveld neem ik altijd een rugzak mee loop er dan eerst een stuk in kleed me dan helemaal uit. Ik doe dan wel m’n schoenen weer aan en rugzak weer om en loop dan weer een stuk verder. Dan doe ik m’n rugzak weer af en loop dan nog een 10/20 meter verder, dan ga ik op m’n rug liggen en ga ik me lekker aftrekken. Dan weer terug naar mn rugzak en nog een stuk naakt terug lopen en waar ik me heb uitgekleed kleed ik me weer aan. Oh ja ik stop m’n kleren natuurlijk in mn rugzak 

Forum|alt.badge.img+3
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • January 13, 2025

Oke dankjewel ga eens kijken of ik dit ook kan gaan proberen. Klinkt wel heel geil

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • January 14, 2025

Ja in de bossen begon eerst alleen pik uit me broek  verstopt in de bossen maar doe het nu ook op open plekken bankje nog wel alleen me pik eruit en dan snel trekken vooral de spanning is zo lekker

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • January 16, 2025

@Anoniemr45t455td  ik vind buiten aftrekken zo’n  beetje het lekkerst wat er is dus niet tussen 4 muren. Ik doe het vaker in het bos of in een maisveld of ergens waar een keer langs ben gefietst ofzo en onthoud ik dat plekje. Bij een maisveld neem ik altijd een rugzak mee loop er dan eerst een stuk in kleed me dan helemaal uit. Ik doe dan wel m’n schoenen weer aan en rugzak weer om en loop dan weer een stuk verder. Dan doe ik m’n rugzak weer af en loop dan nog een 10/20 meter verder, dan ga ik op m’n rug liggen en ga ik me lekker aftrekken. Dan weer terug naar mn rugzak en nog een stuk naakt terug lopen en waar ik me heb uitgekleed kleed ik me weer aan. Oh ja ik stop m’n kleren natuurlijk in mn rugzak 

Waar kan je eigenlijk maïsvelden vinden? 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • April 14, 2025

ik trek soms buiten af  voor de spanning. doe het vooral in het bos en heb het 3x ook in een maisveld gedaan zoals aubien

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • April 14, 2025

dicht bij dorpen

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • April 15, 2025

dicht bij dorpen

Ohhh ja ik woon in de stad 

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • April 16, 2025

Hoi ik ben nu 14 en ik deed het eerder ook wel eens in het openbaar gewoon stiekem op een afgelegen plekje waar ik langs fietste ik was bezig ik kwam bijna en toen werdt ik bijna betrap want het was in een soort bos maar aan de andere kant was een trein spoor en er kwam een trein aan dus ik snel me broek om hoog doen en toen de trein weg was ging ik weer verder en de andere keer was in een grotere bos en ik was aan het afspreken met een vriend ik zij ik ben zo terug ik ga ff pissen dus toen heb ik snel afgetrokken en gekomen in de bosjes toen die keer zag niemand mij😁

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • April 18, 2025

Heb ik nooit gedn mr lijkt me ook apart als er iemand langs loopt ofz.