Skip to main content
Vraag

Buiten aftrekken

• 10 januari 2025
  • 4 reacties
  • 714 Bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hebben jullie wel eens buiten afgetrokken? Ik wil het zelf ook gaan doen maar weet niet echt hoe. Dus mijn vraag(en) is/zijn hor kan ik dit het beste doen en kan je vertellen hoe jij het gedaan hebt. En werd je er geiler van? 

4 reacties

• 1996 reacties
  • 11 januari 2025

@Anoniemr45t455td  ik vind buiten aftrekken zo’n  beetje het lekkerst wat er is dus niet tussen 4 muren. Ik doe het vaker in het bos of in een maisveld of ergens waar een keer langs ben gefietst ofzo en onthoud ik dat plekje. Bij een maisveld neem ik altijd een rugzak mee loop er dan eerst een stuk in kleed me dan helemaal uit. Ik doe dan wel m’n schoenen weer aan en rugzak weer om en loop dan weer een stuk verder. Dan doe ik m’n rugzak weer af en loop dan nog een 10/20 meter verder, dan ga ik op m’n rug liggen en ga ik me lekker aftrekken. Dan weer terug naar mn rugzak en nog een stuk naakt terug lopen en waar ik me heb uitgekleed kleed ik me weer aan. Oh ja ik stop m’n kleren natuurlijk in mn rugzak 

Forum|alt.badge.img+1
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • 25 reacties
  • 13 januari 2025

Oke dankjewel ga eens kijken of ik dit ook kan gaan proberen. Klinkt wel heel geil

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • 54 reacties
  • 14 januari 2025

Ja in de bossen begon eerst alleen pik uit me broek  verstopt in de bossen maar doe het nu ook op open plekken bankje nog wel alleen me pik eruit en dan snel trekken vooral de spanning is zo lekker

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • 53 reacties
  • 16 januari 2025
Aubien schreef:

@Anoniemr45t455td  ik vind buiten aftrekken zo’n  beetje het lekkerst wat er is dus niet tussen 4 muren. Ik doe het vaker in het bos of in een maisveld of ergens waar een keer langs ben gefietst ofzo en onthoud ik dat plekje. Bij een maisveld neem ik altijd een rugzak mee loop er dan eerst een stuk in kleed me dan helemaal uit. Ik doe dan wel m’n schoenen weer aan en rugzak weer om en loop dan weer een stuk verder. Dan doe ik m’n rugzak weer af en loop dan nog een 10/20 meter verder, dan ga ik op m’n rug liggen en ga ik me lekker aftrekken. Dan weer terug naar mn rugzak en nog een stuk naakt terug lopen en waar ik me heb uitgekleed kleed ik me weer aan. Oh ja ik stop m’n kleren natuurlijk in mn rugzak 

Waar kan je eigenlijk maïsvelden vinden? 

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen