Vraag

Buiten aftrekken

  • 25 February 2024
  • 19 reacties
  • 1483 Bekeken

Badge

Ik ben nu 13 jaar en het lijkt me super chill om een keer buiten af te trekken heeft iemand misschien tips of goeie plekken? 


19 reacties

Reputatie 1
Badge
  1. Het bos
  2. het zwembad?
  3. ik heb geen ideeen meer hahaha

meestal kun je het doen in je tuin als niemand kijkt, ik zou het niet op straat doen want dan wordt je waarschijnlijk gefilmd.

Reputatie 5
Badge +1

Ergens waar niet veel mensen gaan, bijvoorbeeld een bos of je eigen tuin.

Reputatie 1
Badge

Als je een tuinhuisje hebt kun je het daar in proberen 

Reputatie 4
Badge +3

Veel te koud!

Badge

Het is vandaag wel weer lekker weer Om eens buiten te gaan trekken

Badge

ja is lastig hoor, je zou het in de zee kunnen proberen of ‘s avonds buiten, is wel tricky 

 

groetjes 

Badge

Ik vindt het alrijd wel geil om te vingeren in een maisveld

Reputatie 5
Badge +4

@Daan2010  Hé wat heb je al gedaan qua buiten aftrekken?

Badge

Dat is nog wel even wachten

Reputatie 2
Badge

Ik zou nu nog ff wachten want kouddd, mr later kan je het denk ik wel in het bos doen ofzo een bos waar bijna niemand komt ofz

Badge

@Daan2010  Hé wat heb je al gedaan qua buiten aftrekken?

Nog een keertje overdag een klein beetje maar daar was ook een jongere vriend bij maar die had ik een beetje afgeleid (ik zei dat ik aan t pissen was)

Reputatie 5
Badge +4

@Daan2010 

 kijk eens op Google Maps of je bij jouw in de buurt een stille/rustige plek kunt vinden laat maar weten of je iets gevonden hebt suc6

Badge

@Daan2010

 kijk eens op Google Maps of je bij jouw in de buurt een stille/rustige plek kunt vinden laat maar weten of je iets gevonden hebt suc6

Isg

Badge

Hey, 

Ik zou het ergens afgelegen doen. Bijvoorbeeld in een bos. 

Reputatie 2
Badge

Doe ik ook wel eens maar dan meestal in een bos en doe dan meestal dat ik aan het plassen ben voor het geval er iemand langs komt.

Badge

@Daan2010

 kijk eens op Google Maps of je bij jouw in de buurt een stille/rustige plek kunt vinden laat maar weten of je iets gevonden hebt suc6

Ik kan eig niks vinden

Badge

Kan ook in een verlaten gebouw of in een natuurgebied waar weinig mensen komen of als je op een camping bent ergens

Badge

@Daan2010

 kijk eens op Google Maps of je bij jouw in de buurt een stille/rustige plek kunt vinden laat maar weten of je iets gevonden hebt suc6

Jo Ey ik heb het vandaag voor de eerste keer geprobeerd en het was best lekker maar het was wel koud alleen ik kwam heel snel klaar en er reden veel auto’s heb je misschien nog tips

Reageer