Skip to main content
Vraag

BSO

• April 19, 2025
  • 3 reacties
  • 449 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Als je op dit BSO zit of op hebt gezeten vragenlijst.

Hoe vond/vind je de BSO?

Wat is het leukste om te doen op de BSO?

Raakt de begeleider je ooit aan en vind je dat fijn?

Jongens| heb je ooit een stijve gehad en waarom?

Wat is je grootste fantasie om te doen op de BSO?

Wat is je grootste fantasie om te doen de BSO begeleiders?

Waar heb je spijt van wat je ooit gedaan hebt op de BSO (kan alles zijn)

Zie/zag je jouw begeleider als voorbeeld?

Wil je nog een verhaal kwijt?

Tekst aangepast door De Kindertelefoon wegens regel 6: Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

3 reacties

Paarse Badeend
Forum|alt.badge.img+2
  1. ik had altijd een hekel aan de bso
  2. eigenlijk weggaan haha maar 
  3. ja, ik voelde me daar heel oncomfortabel bij
  4. sorry begrijp deze niet
  5. deze ook niet sorry
  6. niet echt 
  7. idk srry

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Ster
  • May 2, 2025

Ik doe hem 2 keer, want ik heb er op gezeten en geholpen als hulp meester bij kleuters 

Toen ik er op zat:

Hoe vond/vind je de BSO? Leuk, maar op een gegeven moment saai

Wat is het leukste om te doen op de BSO? Lezen toen 

Raakt de begeleider je ooit aan en vind je dat fijn? Had gehoopt op een vragenlijst zonder sex, vooruit dan maar. Nee tuurlijk niet

Jongens| heb je ooit een stijve gehad en waarom? Een keer willekeurig, heeft iedereen wel gehad 

Wat is je grootste fantasie om te doen op de BSO? Niks

Wat is je grootste fantasie om te doen de BSO begeleiders? Niks natuurlijk 

Waar heb je spijt van wat je ooit gedaan hebt op de BSO (kan alles zijn)niks 

Zie/zag je jouw begeleider als voorbeeld? Nee 

Tekst aangepast door De Kindertelefoon wegens regel 6: Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

En nu als hulp meester:

Hoe vond/vind je de BSO? Ik vind het heel leuk om the helpen daar 

Wat is het leukste om te doen op de BSO? Ik vond het eigenlijk de hele tijd leuk om daar te helpen

Er is niks seksueelz gebeurt, het zijn kleuters uiteraard, dus daar zal ik niet op antwoorden 

Raakt de begeleider je ooit aan en vind je dat fijn?

Jongens| heb je ooit een stijve gehad en waarom?

Wat is je grootste fantasie om te doen op de BSO?

Wat is je grootste fantasie om te doen de BSO begeleiders?

Waar heb je spijt van wat je ooit gedaan hebt op de BSO (kan alles zijn)

Zie/zag je jouw begeleider als voorbeeld? Soort van, ik leerde wel hoe zij dingen regelde daar

Groetjes Lupus 

Chihiro
Forum|alt.badge.img+5
  • Praat goed mee
  • May 3, 2025

Hoe vond/vind je de BSO? was opzich wel leuk, was gezellig, maar een beetje druk

Wat is het leukste om te doen op de BSO? met vrienden just dance doen of buiten spelen

Raakt de begeleider je ooit aan en vind je dat fijn? nee, alleen voor knuffels of high fives ofzo, ik kwam daar vanaf groep 1 tot groep 5 ofzo

Jongens| heb je ooit een stijve gehad en waarom? vast wel een keertje, nooit omdat ik opgewonden was

Wat is je grootste fantasie om te doen op de BSO? dit escaleerde snel WHAHAHA (als het om de fantasieën gaat waar ik denk dat t over gaat) ik had geen crush of iets, dus ik had geen fantasieën. 

Wat is je grootste fantasie om te doen de BSO begeleiders? WATTT zijn er kinderen die fantasieën hebben over begeleiders?????

Waar heb je spijt van wat je ooit gedaan hebt op de BSO (kan alles zijn) nergens denk ik

Zie/zag je jouw begeleider als voorbeeld? zeker, ze waren echt heel aardig :]

Wil je nog een verhaal kwijt? op de basisschool (ik zit nu op 3 vwo) had ik een keer een tak tegen iemands hoofd gegooid puur omdat ik hem niet mocht, er was niks voor gebeurd ofzo. Hij had een gat in zijn hoofd en mijn excuus was 'ja sorry, ik ben super scheef, ik wilde de andere kant op gooien'