Skip to main content
Vraag

Broertje wil aan mn piemel zitten

• September 15, 2026
  • 10 reacties
  • 1454 Bekeken

Anoniem134343413423
Forum|alt.badge.img

Hoi, mn broertje probeert de laatste tijd heletijd aan mn piemel te zitten en kijken enzo, is dat raar? hij is 10

10 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • September 15, 2026

Wat irritant denk ik dan teminste ik vind 10 een beetje jomg maar dat verschil echt per persoon. Hoe oud ben je ? 

Gelukkig doet mijn droertje dit niet hij is ook 10 

Sp1der Boy
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • September 15, 2026

Ik zou wel ff vragen of hij wil stoppen daarmee, want hij moet wel leren dat het niet oké is om jou en andere mensen zomaar aan te raken als ze dat niet willen.

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • September 16, 2026

Ik denk dat je broertje gewoon een beetje nieuwsgierig is en jij bent misschien ook wel nieuwsgierig hoe het voelt om iemand zijn piemel vast te houden en hoe het is als iemand jou piemel vast houd of aanraakt. als jij het niet erg vind en hij wil het zelf zonder dat hij gedwongen wordt dan moet dat toch kunnen als broers. je moet trots zijn dat hij jou vertrouwt en dat hij dingen van jou wil weten. misschien wil hij nog wel meer weten. hoe oud ben jij eigenlijk.

Anoniem134343413423
Forum|alt.badge.img

Ik ben 14 mr ik zeg gewoon dat hij moet stoppen, dankje voor de berichten

Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • September 17, 2026

Misschien moet je hem effe uitleggen hoe aftrekken werkt, hoeft ie jou niet meer lastig te vallen. 🙃

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • September 19, 2026

Hoe gaat dat dan? Zien jullie elkaar naakt, als je samen in de badkamer bent of tijdens het omkleden als je een slaapkamer deelt ofzo? Of is dit gewoon met kleren aan, dat hij je kruis aanraakt door je kleding heen, of doet hij echt zn hand in je broek enzo? Dat laatste zou ik in elk geval echt niet pikken als hij dat zomaar ineens zou doen, als jullie samen naakt zijn zou ik het wel beter snappen. 

Ik vind het helemaal niet raar dat een jongen van 10 geintresseerd is in de piemel van zijn grote broer. Hij is gewoon nieuwschierig, jij bent al wat groter en een paar jaar verder, kan hij een beetje zien hoe dat is. Kijken zou ik in elk geval echt niet moeilijk over doen. Dat is voor broers heel normaal, je hoeft je voor elkaar echt niet te schamen. Ik heb de piemels van mijn broers ook vaak genoeg gezien in de badkamer, en douchten ook wel eens samen enzo. Aanraken gaat wel echt een stap verder, als jullie het allebei willen is er denk ik niks mis mee. Maar het is wel goed als je hem duidelijk maakt dat hij dat niet zomaar kan doen, dan moet hij gewoon aan jou vragen of hij hem eens vast mag houden, en dat hij het moet respecteren als jij dat niet wil. 

Forum|alt.badge.img+4
  • Vaak actief
  • September 19, 2026

toen jij 10 was, was jij toen ook niet nieuwsgierig en had je toen iemand om je te helpen of niet. had je dat dan ook niet graag gewilt. als ik jou was geweest zou ik hem gewoon helpen met het ontdekken.

Mijnes doet dat ook hij zegt dat hij wil neuken maar weet geen eens wat het betekent 

Hij is 9 jaar

Forum|alt.badge.img+3
  • Vaak actief
  • October 4, 2026

Mijn broertje heeft mijn spleet wel eens gevoeld en ik zijn … het was spannend en het was wel gek om te voelen

Maar verder niks

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • October 4, 2026

Nee dat is niet raar. Hoort bij de leeftijd en dingen ontdekken. Ik heb ook best vaak met mijn broertje elkaars piemel vergeleken. Die van mij was een stuk groter want hij was 2 jaar jonger. Dan gingen we slap en stijf vergelijken. We trokken elkaar ook soms af om te leren. Hoort bij ontdekken. Maar ik zou zeker niet verder gaan. Laat maar weten wat je gedaan hebt of of je er iets aan had gehad.