Vraag

Broer geil

  • 17 August 2019
  • 5 reacties
  • 7609 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hy ik word een beetje geil van mijn broer mijn broer heeft een vriendin en ik hoor ze vaak kreunen en daar word ik dan geil van is dit raar ? Ik wil graag met mij broer eens rukken of zal ik beter wachten tot hij singel is

Graag een goede reactie alstublieft
Groetjes

5 reacties

Sowieso het is handig om te wachten
Maar als je niet kan wachten probeer hem dan geil te krijgen.
Het is heel makkelijk om een jonge geil te maken ik ben zelf je jonge.probeer altijd avonds
Maar hoe krijg ik hem dan geil als ik zijn broer bent

Hey,

Nee dit is niet perse raar maar als hij een vriendin heeft misschien wel wat ongebruikelijk.

Ik weet natuurlijk niet hoe jouw broer hier op zou reageren dus ik kan je niet vertellen wat het slimste is om te doen nu.

persoonlijk zou ik wachten en kijken of het kan met iemand waarmee ik niet samenwoon en die single is. dus bijvoorbeeld een hele goede vriend die je kan vertrouwen.

 

ik hoop je goed geholpen te hebben! 

Groetjes, 

Wisewisdom

Reputatie 4
Badge +1

Ik zou het niet per se raar vinden als ik geil word als mijn zusje een vriendje krijgt waar ze heel vaak mee kreunt op haar kamer.

Wel kun je beter wachten tot het uit is. Anders heeft zijn vriendin er nooit vrede mee.

Verder zou ik als ik jou was misschien met een knuffel om zoiets seks hebben. Klinkt vreemd, maar dan heb je het sowieso al wel gedaan.

 

Groetjes MyJu2011

Badge +1

ik heb het zelfde maar hoe krijg je hem geil datt weet ik niet

Reageer