Vraag

Broer draagt slips

  • 9 July 2023
  • 1 reactie
  • 272 Bekeken

Ik heb al een tijd geleden een vraag gesteld en ik kan niet meer op dat account dus ik typ het nu opnieuw

Mijn broer draagt al een tijdje apart ondergoed namelijk slips. Hij draagt deze de hele tijd zodat ik ze kan zien en loopt extra in mijn buurt rond in die onderbroeken. Eerst vond ik het best vervelend en laatst heb ik hem gevraagd waarom hij dat draagt. Hij zei dat hij het lekker vond zitten en vroeg me of ik er ook eentje wilde proberen  Ik heb er dus een aan gedaan en vond het eigenlijk best lekker. Dus daarom draag ik nu ook zijn slips. De laatste tijd lopen we dus altijd samen in zijn slips rond het huis behalve als onze ouders komen want die weten niet eens dat ik zijn slips draag

De laatste tijd word ik er best wel geil van om ze te dragen en zie hem de hele tijd ook erin rond lopen maar ik weet niet zo goed wat ik er mee moet want ik wil niks met mijn broer doen maar het word steeds moeilijker om niet aan hem te zitten en ik word nu echt super geil van witte slipjes sinds ik ze zelf ook draag

 

Wat moet ik hier mee doen?


1 reactie

Badge

(…)

Wat moet ik hier mee doen?


Hij wilt juist dingen met je doen 

Reageer