Skip to main content
Vraag

Broer betrapt op mastruberen

• July 11, 2026
  • 6 reacties
  • 811 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik kwam dus binnen in de kamer van mijn broer om hem een bakje chips te geven. Ik klopte niet, omdat dat niet hoeft van hem. Ik kwam binnen en ik hoorde de riem van mijn broer openen. Vervolgens ging hij helemaal voorover zitten. Ik wist dat hij aan het aftrekken was dus ik liep snel weg. Ik werd er eigenlijk een beetje opgewonden van maar is dat raar of niet?

6 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • July 12, 2026

Hey, hoe oud zijn jullie dan? Zien jullie elkaar wel vaker blootΒ of niet?

je denkt dus eigenlijk dat hij aan het aftrekken was? Kon je zijn piemel dan zien of gewoon aan de beweging?

is niet zo raar dat je dan ook wel een beetje opgewonden word hoor is heel normaal, heb je er dan nog iets mee gedaan ook (jezelf gevingerd) of doe je dat nog niet?

• Net nieuw
  • July 12, 2026

nee hoor je bent niet raar!! soms reageert je lichaam vanzelf op iets seksueels ook al wil je dat helemaal niet.. omdat het je broer is zou ik er verder niks mee doen en voortaan gewoon even aankloppen zodat zoiets niet nog een keer gebeurt ❀️

Forum|alt.badge.img+1

Nee hoor dat is wel normaal met leeftijdsgenoten

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • July 13, 2026

Nee volgende keer moet je gewoon naar binnen even gluren

Ik ben ook eens betrapt en men broer heeft dat tegen me ouders verteld en ze vonden dat ook normaal dus ik vind het best normaal

Β 

IAmYourGirl
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • July 14, 2026

Hoi dat is heel normaal hoor, mag ik misschien vragen hoe oud jullie zijn? βœ¨πŸ’•