Vraag

Broer betrapt op aftrekken

  • 3 August 2019
  • 4 reacties
  • 3734 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2
Ik was net aan het aftrekken op mijn kamer toen ik men broer ineens hoorde kreunen
Hij stond bij mij deur naar mij te kijken en zat zich ook af te trekken
Ik ging onder men dekens liggen en hij had volgens mij niet door dat ik heb gezien had maar wat moet ik nu?
Moet ik er iets van zeggen want ik vind het niet leuk dat men broer naar me kijkt en zich dan aftrekt
Reageer ff snel pls

4 reacties

Beste Jongensnaam,

Als jij het vervelend vindt dat jouw broer naar je kijkt tijdens het masturberen kun je het tegen hem vertellen. Hij zal zich waarschijnlijk schamen dat jij hem gezien hebt. Dit zal hem er dan waarschijnlijk ook van weerhouden om het nogmaals te doen.

Gr.

Jack
Reputatie 3
Badge +2
@Jack ik durf het hem niet te vertellen want hij kan altijd best agressief reageren of hij ontkent dan dat hij dat heeft gedaan
Ik heb hem wel eens eerder betrapt toen hij aan het aftrekken was en ik zei toen voor de grap "gaat ie lekker" maar toen sloeg hij me heel hard
@Jongensnaam Dit is vervelend. Je kunt hem bijvoorbeeld op heterdaad betrappen. Als hij aggresief wordt kun jij dit ook bij je ouders aangeven. Dit moet stoppen als jij het naar vindt.

Gr,

Jack
Reputatie 1
Badge +1

Ik was net aan het aftrekken op mijn kamer toen ik men broer ineens hoorde kreunen
Hij stond bij mij deur naar mij te kijken en zat zich ook af te trekken
Ik ging onder men dekens liggen en hij had volgens mij niet door dat ik heb gezien had maar wat moet ik nu?
Moet ik er iets van zeggen want ik vind het niet leuk dat men broer naar me kijkt en zich dan aftrekt
Reageer ff snel pls

Gwn hem pijpen

Reageer