Vraag

brandend/drukkend gevoel na masturberen

  • 1 September 2022
  • 6 reacties
  • 733 Bekeken

Badge

Om de een of andere reden werd mijn account hiervoor verwijderd dus ik vraag het even opnieuw;

Ik ben een 13 jarige jongen, nooit seks gehad of drugs gebruikt, een tijdje geleden merkte ik op dat ik soms na het masturberen een erg brandend/jeukend gevoel had en enorm veel druk boven mijn penis, het doet erg veel pijn, ik voel dan ook alsof ik moet poepen en plassen, maar dat is niet zo, soms heb ik het in lichte mate en doet het maar heel kort en licht pijn maar soms duurt het wel een half uur en volop pijn, het is geen blaasontsteking aangezien ik al meerdere keren om andere redenen daarvoor getest ben, weet iemand waardoor dit komt? Ik dacht aan dat er te veel druk op je prostaat zit waardoor het pijn begint te doen.

P.S. het is meer in mijn buik, onderin mijn buik


6 reacties

Reputatie 1
Badge +3

Ik zou het niet weten nog nooit gehad. Misschien heb je een blaasontsteking? Ik zou je aanraden om er met je ouders over te praten of om naar een huisarts te gaan.

Reputatie 1
Badge +1

Hoe vaak masturbeer je op een dag als je te vaak doet kunnen er wondjes komen en die branden wel eens

 

Badge

Hey, als je vaak jezelf aftrekt. Kunnen er wondjes ontstaan op je penis. Misschien dat het daar door komt

Badge

Nee maar ik bedoel meer bij mijn buik, in mijn buik

Even naar de huisarts gaan, misa heeft het wel met iets heel anders te maken.

@AnoniemeGast123 

Ik reageer misschien een beetje laat…. maar dit heb ik zelf ook gehad, het scheen dat ik mijn hand te strak om mn penis vast hielt waardoor er wondjes onstonden. en geloof me dat kan veel pijn doen. Ik weet natuurlijk niet zeker of het zo is maar dit zou jij ook kunnen hebben

 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.

Reageer