Vraag

BOYS: fav rukmanier

  • 23 February 2020
  • 7 reacties
  • 1197 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Heyyy,

ik ben 16 en ik wil graag weten wat jullie favoriete ruktechniek(en) is/zijn want ik wil graag wat nieuws proberen.…

dus: wat zijn jullie favoriete ruktechnieken boys?


7 reacties

tijdens het aftrekken mijn vinger in mijn anus stoppen. maakt het orgasme is veel beter

Heyy

Op me knieën zitten en dan inbeelden dat je gepijpt word.

Kaas123

tijdens het aftrekken mijn vinger in mijn anus stoppen. maakt het orgasme is veel beter

Hele goeie techniek, Het kan "gay" klinken maar de mannelijke G-spot zit daar net een reden. Het Is echt enorm fijn om te doen. d8 eerst ook dat het gay was maar dat valt mee veel hetero's doen het en het is echt genieten.

 

Als je dit wil gaan doen Vertel je ervaring misschien kunnen andere er wat mee en ik kan lezen als we je goed overtuigd hebben

Reputatie 2
Badge +1

Ik lig gewoon op bed met me rug/hoofd tegen een kussen en ik ga gewoon aan neuken denken en me vriendin en dan omhoog en omlaag 2 a 3 minuten en dan komt het er uit

tijdens het aftrekken mijn vinger in mijn anus stoppen. maakt het orgasme is veel beter

Hele goeie techniek, Het kan "gay" klinken maar de mannelijke G-spot zit daar net een reden. Het Is echt enorm fijn om te doen. d8 eerst ook dat het gay was maar dat valt mee veel hetero's doen het en het is echt genieten.

 

Als je dit wil gaan doen Vertel je ervaring misschien kunnen andere er wat mee en ik kan lezen als we je goed overtuigd hebben

Vertel....

Reputatie 5
Badge +5

Als je sperma hebt kun je een “oude sok” om je piemel doen en dan op je buik op bed gaan liggen met je piemel naar je navel toe zeg maar en dan rondjes draaien met je heupen.

Of parkeer je stijve tussen 2 losse matrassen van je ouders ofzo

Reputatie 3
Badge +3

tijdens het aftrekken mijn vinger in mijn anus stoppen. maakt het orgasme is veel beter

Hele goeie techniek, Het kan "gay" klinken maar de mannelijke G-spot zit daar net een reden. Het Is echt enorm fijn om te doen. d8 eerst ook dat het gay was maar dat valt mee veel hetero's doen het en het is echt genieten.

 

Als je dit wil gaan doen Vertel je ervaring misschien kunnen andere er wat mee en ik kan lezen als we je goed overtuigd hebben

Vertel....


 

 

Het was erg geil😝 en ik spoot er echt ziek hard door… zeker een aanrader!

Reageer