Skip to main content
Vraag

Boxer onder zwembroek verbieden

  • June 4, 2026
  • 14 reacties
  • 782 Bekeken

Forum|alt.badge.img+4

Moet het verboden worden, want waarom doe je het, om een onderbroek, welke je al de hele dag aan hebt, onder je zwembroek te dragen.

14 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • June 5, 2026

Heb dat hier ook gelezen, en ja ik zie het nut er niet van in. Ik bedoel de zwembroek is toch bedoelt in plaats van een gewone boxer? 


Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • June 6, 2026

De boxer houd onze lul tegen vast als je die niet aan hebt dat gaat die de hele tijd heen en weer dat schuurt en gaat pijn doen zelfde als een bh onder een shirt dus daarom dragen we boxers onder een losse zwembroek. En ik ga dat zoizo altijd blijven doen 


micheal.j
Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • June 6, 2026

ik ben er mee eens maar ik zou het wel toestaan als je een schone of eentje die je gebruikt voor zwemmen anntrekt maar niet eentje die je de hele dag aan hebt dat is gwn vies


Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • June 7, 2026

Maar er zit toch zo een netje in ik ben een jongen en doe dit altijd zonder onderbroek. Gewoon alles in dat netje.(er valt niks uit hoor ;) )


Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • June 8, 2026

Als iemand met een wat grotere (dan gemiddelde) lul, is een onderbroek eronder wel fijner. Anders zweven je ballen en misschien ook je piemel helemaal rond en eindigen ze in 1 van je zwembroekspijpen. Dat is niet bepaald fijn.


Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • June 9, 2026

In een grote losse zwembroek - zwemshort zit een netje. 

Zelfs zonder netje als je een grote zwembroek aanhebt dan is het om te zwemmen en een natte zwembroek plakt wat aan je lijf dus er wiebelt echt niks overenweer hoor

In een kleine (speedo or hoe heet dat) zit alles meer gekneld bijelkaar dus ook geen probleem. 

Een onderbroek eronder aandoen vind ik vies en stom. 

 


Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • June 9, 2026

Ik snap dat soort mensen ook echt niet, want een zwembroek is juist bedoelt als onderbroek voor het zwemmen


Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • June 10, 2026

Hey de reden dat ik een onderbroek draag is het netje wat meestal in een zwembroek zit dit kan knellen bij mij ballen 


Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • June 12, 2026

Maar dat netje blijft toch erin zitten de onderbroek laag het toch alleen noch meer knellen?


Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • June 12, 2026

@Mat Klopt maar dat netje knel gewoon bij mij ballen en onderbroek is gewoon fijner dan schuurt het ook niet.


Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • June 13, 2026

En waarom geen speedo of een gewone strakke zwembroek eronder?


Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • June 13, 2026

Of ik nu schone onderbroek er onder doe of strakke zwembroek is toch geen verschil?


Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • June 14, 2026

een schone onderbroek er onder zou dan beter zijn, maar als ik in de kleedkamer me omkleed zie ik toch eigenlijk altijd dat jongens hun zwembroek meteen over hun onderbroek aantrekken en dus niet eerst bloot gaan om een schone aan te trekken en als ze klaar zijn met zwemmen zie ik ze in een kleedhokje gaan. ik denk dat dit vaker gebeurt en dat ze niet bloot durven waar iemand anders bij is.


Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • June 14, 2026

een schone onderbroek er onder zou dan beter zijn, maar als ik in de kleedkamer me omkleed zie ik toch eigenlijk altijd dat jongens hun zwembroek meteen over hun onderbroek aantrekken en dus niet eerst bloot gaan om een schone aan te trekken en als ze klaar zijn met zwemmen zie ik ze in een kleedhokje gaan. ik denk dat dit vaker gebeurt en dat ze niet bloot durven waar iemand anders bij is.

Het is toch logisch dat ze na het zwemmen terug in het kleedhokje gaan. Ze gaan och toch niet uitkleden voor iedereen “hallo jongen hier is mijn lul “ hahah