Vraag

borstvergroting

  • 4 January 2020
  • 5 reacties
  • 454 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hihoi

ik heb een borstvergroting gehad bij n illegalen zaak, nu zijn mn tieten helemaal aan het hangen. die vrouw zegt dat het vanzelf omhoog gaat staan maar ik zit nu al 5 weken met hangtieten

ik ben btw 17

byebye


5 reacties

Badge

Niet slim om het bij een illegale te doen dit zal wss niet beter worden miss kan je de foto sturen m'n pa is plastische chirurg ik weet er veel van

 

Wtf?

En nee ik bedoel niet de topic zelf,  maar de reactie van jou @Sam023 . "Misschien kun je de foto sturen m'n pa is plastische  chirurg. Ik weet er veel van." HA ja tuurlijk.

Door alleen al zo'n reactie te plaatsen weten we allemaal dat je uit je nek lult. En dan alsnog al zal je vader dat zijn, dan alsnog zal jij er niks vanaf weten.  Niet genoeg om haar te helpen in ieder geval.

Dus laat die foto lekker zitten.

Ja wat ik kan ik zeggen over het topic. Iedereen snapt toch wel dat als iets illegaal wordt aangeboden, dat het dan 9/10 keer ook negatief afloopt. Je wou grotere borsten hebben, maar dat kon geen jaar meer wachten tot je 18 was, zodat je bij een echte serieuze chirurg terecht kon. Och wat had je mooie borsten kunnen hebben door een jaar extra te wachten. Wat een spijt.  Ja illegaal. Je kan wachten tot dat die borsten niet meer hangen, of je kan de huisarts bezoeken, uitleggen wat je hebt gedaan en waar. En dat je nu geen grotere borsten hebt maar hang borsten. Een schadevergoeding zal niet helpen omdat het illegaal was. 

Hoe dit afloopt moet je maar afwachten, wie weet komt het nog goed, of niet.

Ja sorry voor mijn negatieve antwoord. But it is true. Eigen schuld, geen dikke, maar hangende bult.

 

See ya!

Spookyzx. 

 

Ik las een week geleden wat over een meisjes dat een borst vergroting heeft laten doen .  En nu niet meer kan doen . Om dat ze in een Coma licht . Ik denk je moet niet te  veel aan je villen veranderen . De natuur is goed als ze is .

5 dagen geleden was je nog 13 en nu 17 ik ga je aangeven

Je moet zien dat de siliconen niet scheuren want als dat gebeurt ben je gesjord best is een chirurg er te laten naar kijken omdat +16 dus met ouderlijke toezicht mag het maar je groeit tot 21jaar en dus hoe groot worden je borsten is een raadsel en daarom zijn ze geen fan van borstvergroting bij minderjarige want nu heb je misschien een c en op 21 een DD dus met een vergroting ontplof je zowat dan kan het zelfs G of nog groter.

Een vriendin van mijn tante heeft een G cup maar tevreden is ze niet omdat haar borsten zwaar zijn en altijd in de weg zitten, zet ze zich tegoei achter het stuur dan tuuuuuuuuut tuuuuuuuuuut omdat haar borsten op de claxon duwen dus best laat het verwijderen nu je nog borsten hebt want springen die siliconen dan is de kans dat ze je borsten kunnen herstellen zeer klein.

Je borsten zijn gerokken en dus bij een scheur is het gelijk vetweefsel en wat moeten ze nemen dus je kunt zelfs je borst verliezen tenzij je kleine siliconen hebt toch nog blijft het riskant 

Reageer