Vraag

borsten van vriendin ouders gezien

  • 2 February 2023
  • 2 reacties
  • 974 Bekeken

Badge

hey ik ben een jongen van 14 vorige vakantie waren we met een vriendin en de dochter van men ouders op vakantie we gingen naar een strand om te zwemmen maar ik was een woordzoeker aan het maken en de vriendin van men ouders komt er bij en helpt me maar omdat ze eerst aan het zonnen was en haar bikini bandjes niet wou hebben op haar huid deed ze die los maar toen ze me hielp ging haar bikini naar bendede vallen en ik zei dat dan naar den paar seconden kijken ze deed het terug op haar plek maar het ging nog eens langzaam naar beneden toen vroeg ik mag ik ze eens aanraken omdat je grote tepels hebt  haar antwoord was nee en toen ging ze zwemmen maar het gene waar ik bang voor ben haar dochter en ik we hadden toen een relatie ook al met seks en een keer vroeg ze aan mij of haar tepels wel groot genoeg waren ik zei toen van maakt niet uit hoe groot maar zou haar moeder het haar vertelt hebben


2 reacties

Reputatie 1
Badge +1

dat kan maar je hoeft geen zorgen te maken want het is heel normaal want je bent ook een kind die moet ontdekken ik ben ook een kind en ik ben 16 dus dat is heel normaal

Badge

dat kan maar je hoeft geen zorgen te maken want het is heel normaal want je bent ook een kind die moet ontdekken ik ben ook een kind en ik ben 16 dus dat is heel normaal

en als men ouders er achter gaan kome??

 

Reageer