Vraag

Borsten van meisje willen aanraken/zien

  • 18 March 2024
  • 6 reacties
  • 565 Bekeken

Reputatie 2
Badge +2

Hoi!

Ik ben 14 jaar en ik wil graag een keer de borsten van een leeftijdsgenoot zien/aanraken. Een vriendin van mij heeft best mooie borsten en ik wil ze graag een keer aanraken, maar ik weet niet hoe ik dat kan vragen. Ze is niet echt van de seks zei ze. Ze denkt wel eens door, maar dat is het wel. Ik wil niet perse seks met haar, maar gwn haar borsten zien is al genoeg. Ik wil weten hoe ze voelen en eruit zien. Ik weet hoe volwassen borsten eruit zien, maar ik heb nog nooit van iemand van mijn leeftijd gezien. Iemand tips hoe ik dit kan aanpakken?


6 reacties

Reputatie 6
Badge +4

heyy

hmm.. ik denk dat dit gwn een geval is waar je het echt best wel rechtstreeks zal moeten vragen want je  kan het niet gwn maar doen. je kan het gesprek een beetje over seks laten gaan en het dan voorzichtig vragen?

als ze nee zegt moet j er vooral niet verder op doorgaan!!

hoop dat dit een beetje helpt.

Liefss F

Hallo,

Ik zeg dit met alle oprechtheid. Vraag het gewoon niet. Het is erg raar en maakt haar waarschijnlijk oncomfortabel. Het is gewoon een fase waar je door heen gaat. Geloof mij maar ze gaat je raar aankijken als je het vraagt. Misschien praat ze wel nooit meer met je. Het is bedoeld als oprecht advies.

Vrouwen zijn geen speelgoed gewoon een andere persoon.

 

Groet,

Piet K.

Reputatie 6
Badge +4

@pietk  ben t met je eens. 
 

Als een goede vriend van mij ineens zou vragen om m’n borsten aan te raken zou ik waarschijnlijk bij mezelf denken “wat de fuck! Kan ik nou met geen enkele jongen een normale vriendschap hebben die me niet ziet als borsten???” 

 

denk niet dat je wilt dat die vriendin van je dat gaat denken, want dat gaat haar alleen maar zich kut laten voelen ook in andere vriendschappen met jongens

 

xx

Reputatie 6
Badge +4

heyy

hier ben ik weer en eigenlijk ben ik het ook helemaal eens met @Hello1 en @pietk  ik zou het zelf ook niet heel geweldig vinden als een jongen vroeg om mijn borsten aan te raken ik zou wrs zelfs de neiging te hebbn om hem te slaan.

de neiging niet doen ik ben erg zachtaardig hahaha

Liefss F

Reputatie 6

Ga maar eerst praten met een meisje, lijkt me op zichzelf al wel een mooi stapje.

Reputatie 6
Badge +4

Naaktstrand of blootcamping zie je genoeg

Reageer