Borsten van een meisje

  • 5 October 2018
  • 18 reacties
  • 3509 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik ben 13 en een jongen ik wil graag een keertje de borsten van een meisje voelen niet persee om seksuele doeleinden maar ik ben gewoon benieuwd hoe ze voellen

18 reacties

Badge
En wat is nou de vraag? een beetje een ''useless'' comment als ik dat mag zeggen 😕
Ik vraag me dan meer af wat is dan het doel? Gewoon voelen hoe het voelt is niet echt een goede reden.
Sure....
Ik vrees dat je misschien even zult wachten daarvoor, maar als je een vriendin krijgt zou je iets kunnen regelen.
je moet geduld hebben tot je een leuke vriending heb en het toe laat of meschien een vriending van let op raak nooit borsten van een meisje aann zonder toestemming
Eens wat meisjegeheimpje zegt. Doe het NOOIT zonder toestemming! Hou altijd respect voor de vrouw/het meisje.
hey,

je mag mijn borsten wel voelen.
En je mag ze melken als je wil.

Ik heb cup 95G
en me borsten geven melk.

Xx Britt
@Britt02 leuk dat je het aan hem aanbied... echter is het niet mogelijk om met elkaar af te spreken om dit te doen aangezien dit tegen de forumregels ingaat...

@Britt02 leuk dat je het aan hem aanbied... echter is het niet mogelijk om met elkaar af te spreken om dit te doen aangezien dit tegen de forumregels ingaat...

Komaan 😂 het is toch voor de grap!
Je hebt toch zelf borsten misschien kan deelnemen eraan komen
Reputatie 3
Badge +3

Hoi ik ben 13 en een jongen ik wil graag een keertje de borsten van een meisje voelen niet persee om seksuele doeleinden maar ik ben gewoon benieuwd hoe ze voellen

Ik zel fben een meisje en borsten voelen een beetje zacht maar ook hard en je kan er lekker in knijpen

Badge

Hoi ik ben 13 en een jongen ik wil graag een keertje de borsten van een meisje voelen niet persee om seksuele doeleinden maar ik ben gewoon benieuwd hoe ze voellen

Ik zel fben een meisje en borsten voelen een beetje zacht maar ook hard en je kan er lekker in knijpen

Wanneer voelen ze hard aan dan? 

Reputatie 3
Badge +3

Wanneer voelen ze hard aan dan? 

Dat is soms gwoon opeens ik denk dat ze dan groeien

Badge +1

Borsten voelen een beetje het zelfde als billen maar dan zachter.

Badge +2

Misschien kun je hier beter mee wachten tot je een vriendin hebt die je 100% vertrouwt.

Ik heb zelf ook nog nooit borsten aangeraakt (jammer) maar bij mij komt het nog wel hoor.

En bij jou komt het ook wel!

Liefs,

Anoniempje5006

 

hey,

je mag mijn borsten wel voelen.
En je mag ze melken als je wil.

Ik heb cup 95G
en me borsten geven melk.

Xx Britt

@Britt02 

Dit gaat tegen de forumregels in, je mag geen informatie over jezelf geven zoals, waar je woont of wat je naam is (voor en achternaam) en je mag ook niet zeggen waar je wilt afspreken.

Badge

Ik wil ook weten hoe borsten voelen😞😞

 

 

Xx bakvet

Reputatie 3
Badge +3

wat je ook doet doe dit nooit zomaar 

Reputatie 1
Badge +1

Het beste moment is wanneer je een vriendin hebt, dan heb je gewoon de kans om te vertellen dat je haar borsten aan wilt raken. of je doet een soort van foutje dat express gaat maar zeg dan dat het per ongeluk is gegaan anders gaat hwtbhelwmaal fout, maar dan val je op haar ofzo iets of je struikelt en je hebt dan de kans om haar borsten te kunnen vastpakken.

 

Ik weet dat ik niet zo'n goeie tip gever  ben maar 

dit is alles wat ik je kan geven, sorry :)

Liefs mij 

Reageer