Vraag

borsten van een klasgenoot zo geil

  • 6 February 2023
  • 11 reacties
  • 1843 Bekeken

Badge

Een klasgenoot van mij heeft zulke geile borsten en elke keer met gym krijg ik een steen harde penis wat moet ik doen??

 


11 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Niet naar kijken? Of ff aan iets denken wat helemaal niet geil is.

Reputatie 6
Badge +4

Je kan een andere spier aanspannen, dan gaat je stijve weg, omdat dat ook een spier is. Maar gewoon negeren. Niet iedereen vindt het geweldig als je daar de hele tijd naar kijkt.

Reputatie 2
Badge

Een klasgenoot van mij heeft zulke geile borsten en elke keer met gym krijg ik een steen harde penis wat moet ik doen??

 

Niet zomaar naar iemands borsten kijken. Dat kan jou klasgenoot erg oncomfortabel maken. Denk aan iets anders.

Reputatie 2
Badge

Je kan een andere spier aanspannen, dan gaat je stijve weg, omdat dat ook een spier is. Maar gewoon negeren. 

Je penis zwelt op door opname van bloed in het zwellichaam vgm, geen spier maar ja idd; negeer het en wees wat meer respectvol naar de privacy van meiden. @anonyboy12  niet bepaald galant

Reputatie 6
Badge +4

Je penis zwelt op door opname van bloed in het zwellichaam vgm, geen spier maar ja idd; negeer het en wees wat meer respectvol naar de privacy van meiden. @anonyboy12  niet bepaald galant

Idk, had het ooit gehoord, en dacht: wrm post ik het niet gwn, oke nu back on topic (ik ten minste), anders worden de mods boos :(

Stop een ice pack in je broek(wel goed koud) en kijk de andere kant op .

Sjammetje xxxx

 

Je kan een andere spier aanspannen, dan gaat je stijve weg, omdat dat ook een spier is. Maar gewoon negeren. Niet iedereen vindt het geweldig als je daar de hele tijd naar kijkt.

Je stijve is geen spier, ja er zit eeb spier in je penis maar als hij stijf is, dan komt er extra veek bloed in je penis waardoor die spier hard worden je lul dus ook.

Badge

New het ding was zegmaar dat was een keer gebeurt en nu elke keer als ik haar zie word ik gwn opgewonden ik ben geen creep

Reputatie 7
Badge +17

Dat je een stijve krijgt wil niet zeggen dat je een creep bent. Zolang je maar niet gaat zitten staren naar haar en zo. Zoals ik al zei, probeer aan iets totaal niet geils te denken als het gebeurt. Ik weet niet hoe oud je bent maar op een bepaalde leeftijd is het normaal dat je snel geil/opgewonden wordt. Dat wordt vanzelf wel weer minder.

Reputatie 7
Badge +15

opzich is dit best oké , maar let wel op dat zoals @tim16 al zegt… je er niet naar gaat staren. dat kan nog

al apart overkomen, en voor het mesje heel onprettig zijn…. 

 

Mij_Niet_Gezien 

ps. ik weet het natuurlijk niet zeker, maar ik denk da ie 12 is @tim16 …. dat hoeft natuurlijk helemaal niet, maar zijn gebruikersnaam is noueenmaal @anonyboy12 …. met een 12 erin dus….. maar dit kan natuurlijk ook gwn een random getal geweest zijn.   

Badge

opzich is dit best oké , maar let wel op dat zoals @tim16 al zegt… je er niet naar gaat staren. dat kan nog

al apart overkomen, en voor het mesje heel onprettig zijn…. 

 

Mij_Niet_Gezien 

ps. ik weet het natuurlijk niet zeker, maar ik denk da ie 12 is @tim16 …. dat hoeft natuurlijk helemaal niet, maar zijn gebruikersnaam is noueenmaal @anonyboy12 …. met een 12 erin dus….. maar dit kan natuurlijk ook gwn een random getal geweest zijn.   

Weet ik doe ik ook niet maar het is toch gwn ze heeft soms van die shit aan dat je denkt ben je sirieus en dan is dat gwn dehele tijd omcomfortabel maar ik zal er zeker niet voorzorgen dat zij zich oncomfortable voelt

Reageer