Vraag

borsten laten aanraken

  • 16 November 2023
  • 4 reacties
  • 780 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hallo ik ben sara ik heb nu een half jaar met mijn friend en ik zou het fijn vinden als hij mijn borsten aan raak hij weet dit maar hij is nog niet zo ver hoe zorg ik er voor dat hij dit wel wil dus heb jij her ervaring mee of tips laat me plssss weten 

En hoe weet ik dat hij ook wil??


4 reacties

Reputatie 1

Hey meid,

alles komt op zijn tijd, je zou het natuurlijk wel met hem erover kunnen hebben! Daar is niks mis mee, en het is juist goed. Zo weet je van beide kanten wat je wilt & waar jullie grenzen liggen (op seksueel gebied). Wat ik niet zo doen is hem pushen tot het aanraken van je borsten, dat zou voor hem heel ongemakkelijk over kunnen komen. Het komt allemaal van zelf, komt goed!!

succes xx

Reputatie 5
Badge +5

Wat vaak het geval is. 
Is dat meiden ( op seksueel gebied en of liefde ) vaak al verder zijn dan jongens. 
voorbeeld 

een meisje word verlieft op een jongen op haar 12e en wil ( zoals je al zecht ) wat in dit gebied doen op haar 14e

Een jongen word verlieft op een meisje op zijn 14e en wie dit doen op zijn 16e. 
Hopelijk heb je hier wat aan. 
succes 

Reputatie 4
Badge +2

Je kunt bij het zoenen langzaam zijn hand op je borst leggen dan ben je al aan het zoenen en zal de stap kleiner zijn. 

Ik heb verder geen ervaring met jongens alleen met meiden en bij mijn vriendin ging het vanzelf.

Reputatie 2
Badge

Zijn hand op mijn borst leggen had ik al gedaan en dat ging niet zo goed we belden een week noet meer (we bellen normaal elke dag )

Reageer