Skip to main content

Hoi meiden, ik heb een vraagje. 
geven jullie wel eens inkijk express? Of laat je express je ondergoed zien door een broek? En vind je het geil als jongens daar na kijken?

groetjes jongen 14

Ik geloof niet dat ik het expres doe. Maar ik heb het in de vakantie wel eens gehad (deze zomer) toen ik geen bh aan had. Nu heb ik kleine borsten, maar toch zag je de punten goed door het hemdje. Ik zag dat er jongesn naar keken en vaders. Ik vond het niet erg dat er gekeken werd eerder een beetje trots en spannend gevoel. Kijk mij ik heb borsten idee

Fleur

Ik heb dat randje van mn bh wat je dan ziet. Daar staren sommige jongens dan naar. Ik vind het dan niet heel fijn.

Oke, dankjulliewel

Ik zal het nooit express doen maar als het is dan is het zo. Ik ben 16 maar ben klein met kleine borsten. Ik draag dus niet altijd een bh en als een jongen of vader dan kijkt bijvoorbeeld als ik een bloesje aan heb en ze tussen de knoopjes kunnen inkijken dan is dat maar zo. Ik kan er niet de hele dag op blijven letten en een bh of bh-topje eronder zie je ook. Moet toch kunnen dragen wat ik fijn vind denk ik.

Trouwens er heeft nog nooit een jongen of een vader iets van gezegd. Wel vermoed ik dus soms dat ze kijken.

Ik vind het wel leuk wat inkijk. Niet teveel hoor. M'n bh zit er altijd wel gewoon onder m'n shirt. En bij topjes met dunne bandjes zie je de bh bandjes. Dat vinden de jongens ook vaak leuk merk ik. Maar een beetje inkijk vind ik leuk. 

-onnodige quote verwijderd-

Is ook wel fijn inderdaad wat jij beschrijft. Geen probleem van maken en soms voelt het ook wel beetje opwindend als ik merk dat iemand kijkt. En de bh bandjes zien vinden ze wel seksie ja. Vind ikzelf zelfs 🙂 dus blijf het alsjeblieft doen! ☺️

Ik doe dit niet expres nee, vind het heel oncomfortabel eerlijk gezegd als je dat kan zien. Alleen een klein stukje van je bh vind ik niet zo erg, maar denk nu ook niet dat mensen daar echt naar kijken. 

Liefs

Anoniem789 

hoihoi

ligt echt aan wie, ik ben eerder een persoon die zich ongemakkelijk voelt als iemand naar die plekken kijkt. ik draag wel v-nekjes, alleen niet voor jongens, gewoon omdat ze leuk zijn

xx jellyfish

-onnodige quote verwijderd-

Is ook wel fijn inderdaad wat jij beschrijft. Geen probleem van maken en soms voelt het ook wel beetje opwindend als ik merk dat iemand kijkt. En de bh bandjes zien vinden ze wel seksie ja. Vind ikzelf zelfs 🙂 dus blijf het alsjeblieft doen! ☺️

Ja ik heb dat ook hoor! Merk sowieso de laatste tijd dat ik meiden stiekem leuker vindt dan jongens. 

Reageer