Vraag

borsten aanraken en seks

  • 4 January 2022
  • 2 reacties
  • 980 Bekeken

Badge

Hallo mensen, 

Ik ben 13 jaar en ik heb de laatste tijd veel behoefte in het aanraken van mijn borsten en het hebben van seks terwijl ik geen vriend heb is dit raar?


2 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Zeker niet raar. Behoefte aan seks krijgen we allemaal als jij daar aan wilt zitten moet je dat doen! Ik ben misschien geen Meisje maar ik weet hoe je je voelt je bent ook al Puber die willen in een gegeven moment gewoon seksuele aandacht en dat hoeft niet met je vriend te zijn maar dat mag ook gewoon met jezelf Vingeren, je borsten aanraken. Niemand houd je tegen. Je kan ook aan je vriend vragen of hij misschien Aan je Borsten of Vagina wilt zitten. Niet perse seks dag mag natuurlijk ook maar met de handen kan ook. Verder nog vragen?

Badge

Hoi. Nee dit is zeker niet raar dat je deze gevoelens hebt. Of je nu iets voelt voor iemand of van iets anders opgewonden raakt het is heel normaal naar mijn idee. Ik doe het ook vaak en vinger mezelf en speel met mijn borsten en tepels. Masturberen, vingeren is niet raar of slecht. Het kan helpen als je weer zulke gevoelens hebt of voor iemand. Fantaseren daar is ook niks mis mee. Het is voormij ook heel chill om te doen als je boos of verdrietig bent. Dingen uitproberen en ontdekken is fijn. Wel belangrijk is hygiene. Was altijd je handen en de dingen die je gebruikt om te masturberen. Ik weet ook dat de meeste jongens wel fantaseren en masturberen.

Groetjes milenna

Reageer