borstel vast anus


  • Anonymous
  • 0 reacties
Mijn haarborstel zit nog steeds vast in mijn anus (it's been 2 hours)god ik zou niet weten hoe ik die eruit krijg want het doet echt verdomt veel zeer

12 reacties

Hey Merel123

Aangezien je hier al even mee zit en pijn voelt, lijkt het me verstandig om naar de spoedafdeling te bellen, en je situatie uit te leggen. Wie weet hebben ze nuttige tips voor je, of mag je langskomen voor hulp.

De situatie laten voor wat ze is, lijkt me geen oplossing. Ik vermoed dat je een risico loopt op verwonding door de haarborstel. Zou je het zien zitten om de spoedafdeling, eventueel de huisarts, te bellen?

Groetjes
Kenshin
Hey Merel123

Aangezien je hier al even mee zit en pijn voelt, lijkt het me verstandig om naar de spoedafdeling te bellen, en je situatie uit te leggen. Wie weet hebben ze nuttige tips voor je, of mag je langskomen voor hulp.

De situatie laten voor wat ze is, lijkt me geen oplossing. Ik vermoed dat je een risico loopt op verwonding door de haarborstel. Zou je het zien zitten om de spoedafdeling, eventueel de huisarts, te bellen?

Groetjes
Kenshin

Dat is ongemakelijk 😰
Hey Merel123

Aangezien je hier al even mee zit en pijn voelt, lijkt het me verstandig om naar de spoedafdeling te bellen, en je situatie uit te leggen. Wie weet hebben ze nuttige tips voor je, of mag je langskomen voor hulp.

De situatie laten voor wat ze is, lijkt me geen oplossing. Ik vermoed dat je een risico loopt op verwonding door de haarborstel. Zou je het zien zitten om de spoedafdeling, eventueel de huisarts, te bellen?

Groetjes
Kenshin

Ik heb het al een keer eerder gehad maar toen was het 6 uur
Badge
Is de borstel uit je anus????

Mogen we een update? :)) 

Reputatie 4
Badge +3

Eh Ik zou hem er gewoon uithalen, je kan toch niet voor eeuwig een haarborstel in je anus hebben?

 

anyway, ik wil ook een update

Eh Ik zou hem er gewoon uithalen, je kan toch niet voor eeuwig een haarborstel in je anus hebben?

 

anyway, ik wil ook een update

Ja is er uit, maar durf het niet nog een keer te doen

Reputatie 4
Badge +3

Hallo klein vraagje, zat het handvat of het gedeelte met de borstelharen vast?! 

Reputatie 2
Badge +2

Hallo klein vraagje, zat het handvat of het gedeelte met de borstelharen vast?! 

Ik hoop het handvat anders is je hele reet naar de gedver. Dan komt poep opeens uit je heupen😂

Hallo klein vraagje, zat het handvat of het gedeelte met de borstelharen vast?! 

Wat denk je zelf 😂

Het duurde dus 5 maanden voor die borstel eruit kwam zie ik in de reacties? 

-Dr8gon99

Ik ben een transgender meisje en duw ook wel eens wat in mijn anus, 1 tip smeer wat boter op het handvat dit is vettig en glijd beter + altijd in huis en voorkomt gênante situaties waarin het ding komt vast te zitten 

Reageer