Vraag

boners bij jongen in de klas

  • 15 March 2024
  • 7 reacties
  • 481 Bekeken

ik ben benieuwd hoe je kan zien of een jongen stijf is en of je dat ook kunt zien aan hoe die jongen zich dan gedraagt. (BELANGRIJKSTE VRAAG)

 

Ik ben zelf een dame van 15 en zit in de derde. tijdens gym worden er vaak dingen geroepen als “ hij heeft een stijve” maar ik weet niet of dat dan zo is en dat wil ik graag weten. ook ben ik benieuwd of jongens een stijve kunnen krijgen door meiden uit hun klas.

er wordt namelijk ook vaak geroepen dat ik goeie billen heb in mijn sportbroekje en dat mijn string doorscheen. nu ben ik daarvan geschrokken maar ik vond het ook wel weer leuk om te horen. 

Zouden jullie jongens hier een stijve van kunnen krijgen? 

groetjes mij❤️


7 reacties

Reputatie 1
Badge

Hoiiii, ik ben zelf een jongen en heb hier wel ervaring mee.

jongens krijgen vaak een stijve op random momenten, of als ze iets ECHT heel geil vinden.  je kan bij een jongen aan 3 dingen zien of ze een stijve hebben

  1. meestal gaan ze hun handen in hun zak doen zodat ze de stijve proberen te verbergen.
  2. ze nemen afstand van hun vrienden en hebben even een momentje voor zichzlef
  3. ook kan je het soms wel aan de broek zien.

jongens krijgen ook zeker een stijve als ze iets zien van een meisje

 

hopelijk heb je er wat aan!

grtjs

 

Badge

Ik vind het zelf heel geil wanneer ik iemand zoals jou zie. Volgens mij hebben meisjes vaak niet door dat hun string/onderbroek doorschijnt, wat het alleen maar leuker maakt.
Zelf probeer ik het niet te laten opvallen dat ik stiekem kijk en volgens mij doen veel andere jongens hetzelfde, maar we kijken zeker wel. Persoonlijk wil ik niet creepy zijn of dat meisjes hiervan schrikken. Het is toch niet "beleefd”. Ik vind wel heel leuk wanneer ik lees dat veel meisjes het ook leuk vinden wanneer jongens kijken.  Ik shcaam me dan minder erg erover.
Dus houd alsjeblieft je "style”aan haha.

En of je kan zien aan hun gedrag of ze een stijve hebben, over het algemeen lijkt me dat heel lastig. Soms hebben we een stijve zonder dat we dat per se door hebben ofz. Het kan ook liggen aan hoe we zitten. 
Maar vooral met sportkleding enz als je stiekem naar hun broeken, zou je een opbolling moeten zien als ze een stijve hebben!

Badge

Ja dat zouden we zeker kunnen krijgen je kan het goed zien als ze een soort van bobbel in hun broek hebben aan de voorkant hopelijk heb je hier wat aan groetjes....... 

Reputatie 3
Badge +2

Is wel iets waar jongens vlug een erectie kunnen van krijgen.

 

Je kunt zien of iemand een erectke heeft als er bijvoorbeeld een bult in zijn broek zit (in jeans zijn die bulten kleiner)

Hoe hij zich gedraagt, hangt er van af. Als hij geil is, kan hij misschien wel een beetje anders (meestal flirtig of zenuwachtig) beginnen doen. Maar als hij perongeluk een erectie kreeg, terwijl hij niet geil is, doet hij meestal normaal maar ook wel wat beschaamd.

Reputatie 1
Badge

onnodige quote verwijderd 


Bij mij op school is dit meestal een grapje, de meeste mensen kunnen dit dan ook niet zien. Maar een stijve in de klas gebeurd wel eens. Ik denk dat je dit kunt zien dat hij zijn trui goed doen en iets naar beneden haalt over z’n stijve zodat je t niet ziet. En ik denk dat hij er soms aan zit als hij een stijve heeft, want soms kan hij niet lekker zitten snap je 🤣. Ook al denk ik dat ik wel een stijve krijg als ik een meisje haar string zie. Groetjes jongen 14

Reputatie 3
Badge +3

Hallo ik ben zelf ook een jongen en ja denk dat redelijk wat jongens een stijve kunnen krijgen van sportbroekjes bij meiden 

Badge +1

Meestal is het een grapje, maar als je het echt wilt zien moet je gewoon naar zn lul kijken. Meestal zie je het wel of je kan een beetje de outline zien aan de boven/zijkant.

Reageer