Vraag

bobbel in broek

  • 3 January 2020
  • 3 reacties
  • 2856 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Hoi ik ben een jongen van 15 jaar en ik heb een vraag.

Ik heb soms als ik gewoon een slappe penis heb, dat ik soms een best grote bobbel in mijn broek heb zitten. Ik denk dat mensen dat soms ook wel zien en dan misschien denken dat ik constant een stijve heb. Heeft iemand tips dat je het niet meer ziet? 

Alvast bedankt!


3 reacties

Reputatie 2
Badge +1

hey ik heb gezien dat heel veel mensen niet hebben gereageerd dus ik dacht laat ik het dan maar doen. ik weet niet of het werkt maar hier een paar tips:

miss kan je grotere broeken kopen waardoor je het minder goed ziet.

of andere soort onderbroeken dragen.

Ook zou ik als je er comfortabel genoeg mee bent, aan je ouders vragen of zij er iets van zien want miss zie je het wel helemaal niet en denk je dat gwn.

Ik hoop dat het advies werkt! Ik weet het namelijk niet echt omdat ik geen jongen ben, maar vond het gwn triest dat niemand reageerde/wilde helpen.

xx,

anoniempje

hee jongen15anoniem, 

ik heb hier persoonlijk niet heel veel last van. Maar heb wel ziek vaak een stijve en merk dat mensen er niet zo erg op letten, hoor soms van vrienden “hee Thijs heb je weer een stijve” en dan zeg ik eerlijk ja, maar denk dat andere er niet zo op letten. Ik weet niet hoe erg het bij jou opvalt, maar je kan super strakke boxers  en lossen kleding dragen, je kan altijd nog je shirt er over heen laten vallen. Al zouden mensen denken dat je een boner hebt zouden ze niet raar op kijken, jij bent ook maar een jongen. En als mensen dan toch vragen of je een stijve hebt zeg iets zo als “ik heb gewoon een grote pik” of zo. Maar schaam je er niet te erg voor. Mensen staren heus niet de hele tijd naar je kruis :)

 

Om zoiets moet Je niet bezorgd zijn. Je Moet je juist trots voelen. Het licht er aan wat voor broek je aan heb. In een spijker broek zie je het natuurlijk minder snel dan in een joggingbroek.ik probeer altijd een grotere bobbel te krijgen. Dan doe ik soms een stapel wc papier in mijn onderbroek. Maar ja. Wees er blij mee Zou ik zeggen

Reageer