Vraag

blootlopen ergens zonder zorgen

  • 11 February 2024
  • 9 reacties
  • 509 Bekeken

Reputatie 5
Badge +3

Dit hoort wss niet in de afdeling seksualiteit maar ik post t hier toch maar ff. 
Ik woon eig in noord BE op de grens van NL en in BE zijn der geen naakstranden enzo (tenzij in Bredene aan de zee maar daar durf ik ni heen te gaan). Ik vond internet wel naturisten verenigingen in BE maar vlgs mij zijn dat allemaal oude(re) mensen op campings, er zijn "jongeren"verenigingen maar daar staat bij: jongeren tot 35 jaar! Ja hola, 35 dat is geen jongere, toch. Ik zou in de zomer egt eens willen proberen ergens bloot te gaan lopen alhoewel ik angst heb ervoor om betrapt of gefotografeerd ofzo te worden of problemen te krijgen, en liefst ergens met jongeren als ik, en geen seks strand of bos fzo. Er is wel een vriend die het ook echt wilt doen dus we zijn al met 2 maar waaaar kunnen we het doen? Heb al geoefend in de tuin (jaja, rofl) maar dat is niet hetzelfde. Dus gewoon ergens blootlopen zonder bijbedoeleingen 

(en vul ook is mijn andere vragen lijst in waar voor dank) 


9 reacties

Reputatie 6
Badge +4

@Erikske ik weet niet hoe oud je bent maar aan de nl kust zijn genoeg naaktstranden je kunt eens kijken op nfn.nl of naaktstrandje.nl. Voor zover ik weet is er 1 naturistencamping hier waar ook veel jongeren komen op zo’n camping is het niet de bedoeling om foto’s te maken dan heb je echt een probleem. Op die naturistencamping kun je overal bloot zijn bv in de supermarkt, restaurant, frituur enz. Sex op een naturistencamping is uiteraard verboden net als op een naaktstrand 

Reputatie 5
Badge +3

Ik ben 14 

top ik zal eens gaan kijken 

maar veel geld heb ik niet omte gaan camperen en ook geen tent fzo

Reputatie 6
Badge +4

@Erikske  Dan wordt het denk ik lastig. Ik weet niet of je het durft te vertellen aan je ouders dat je gevoelens hebt voor het naturisme/ nudisme 

Reputatie 5
Badge +3

Nee mijn ouders zijn daar absoluut tegen. Spijtig in BE en NL is zo weinig plaats en natuur, als we op vakantie zijn in FR, DE, AT enzo dan zie ik hele grote oppervlakte met bossen en strand en bergen en zee, als je daar woont moet geweldig zijn daar te kunnen bloot rondlopen in de natuur of blootzwemmen zonder pottekijkersssssssssssss mischien moet ik wel verhuizen 

Er zijn in NL zeker wel wat plekjes te vinden waar je lekker kan lopen en zwemmen. Soms kan dat in een natuurgebied maar op het strand kan het zeker. Ik was zelf op een naaktstrand langs de kust afgelopen zomer die best lang was. Het begin lag helemaal vol maar ben bijna een km veder gelopen en daar was bijna niemand. Daar kan je helemaal vrij rondlopen. Niet helemaal ongestoord maar als je iemand in de verte ziet ga je gwn het water in of de duinen.

Reputatie 3
Badge +1

Ik zou toch naar ene naaktstrand gaan ook al zijn daar alleen ouderen 

Reputatie 6
Badge +4

Ik zou toch naar ene naaktstrand gaan ook al zijn daar alleen ouderen 

Eigenlijk is dat wel het beste als je bloot zijn in het ‘openbaar’ nog niet gewend bent 

Reputatie 5
Badge +3

Thanks voor de reactie. 

Ik woon niet dicht bij het strand of zee. 

We zijn 14 en hebben geen motor, scooter of auto of whatever. Dus kunnen  te voet of met fiets of met een trein gaan.  En dan nog dezelfde dag terugkomen -mischien hoogstens volgende dag terug komen als ik een smoes kan verzinnen. 

Dus het is niet te doen. 

Reputatie 6
Badge +4

Thanks voor de reactie. 

Ik woon niet dicht bij het strand of zee. 

We zijn 14 en hebben geen motor, scooter of auto of whatever. Dus kunnen  te voet of met fiets of met een trein gaan.  En dan nog dezelfde dag terugkomen -mischien hoogstens volgende dag terug komen als ik een smoes kan verzinnen. 

Dus het is niet te doen. 

@Erikske  ik probeer gewoon mee te denken hoor, misschien is er ergens bij je in de buurt een wellness daar hebben ze vaak ook 1dag in de week dat je bloot moet zijn

Reageer