Skip to main content
Vraag

bloot lopen, stijve en voorvocht druppels


Hey jongens,

Hebben jullie dit ook?😐

Nu het zo bloedheet is loop ik de hele dag naakt !

Ik merk dan dat er wel elke uur wat doorzichtig helder slijm slierten komt uit mijn penis.

Ook is mijn geslachtsdeel regelmatig half hard  en wel 20x  met een erectie.  Ik denk niet aan seks of zo.

Mijn pa spotte dat en zei is heel normaal hoort bij het man zijn.

10 reacties

Reputatie 6
Badge +4

Ja heb ik ook wel eens, dat er wat slijm uitkomt. Dat gebeurt vooral bij jongens met veel sperma. heb je dat toevallig? Dan weet je waarom het is. 

Reputatie 2
Badge +2

@Stoppelbaartje 

Zou best kunnen...ik heb van die  dikke hang ballen die laag in de zak zitten. Er komt zeker wat sperma uit mijn piemel ..maatbekertje gemiddeld tussen 6 en 9 Mililter. 

Reputatie 6
Badge +4

Dat is zeker niet weinig. Het gemiddelde is zo'n 4 ml.  
Ik heb ook dikke kloten bijna 7 cm lang bij 4 cm dik en ik spuit ook lekker veel. mijn maximum was echt 13 ml. maar toen had ik ook een week niet genut. normaal is ht 9 a 10 ml.

Reputatie 7
Badge +5

@Gamer16 met deze temperaturen loop ik ook de hele dag naakt net zoals m’n broertje maar ik heb geen last van een stijve of een halve stijve voorvocht heb ik niet. Morgenvroeg gaan we naar zuid Frankrijk naar een naturistencamping om daar lekker 24/7 naakt te zijn verheug me er heel erg op. Straks nog hier in de tuin lekker zwemmen en nog de jacuzzi in 

Reputatie 3
Badge +1

@Gamer16  hoezo, je pa spotte dat ? 😅

Reputatie 4
Badge +3

Dat is zeker niet weinig. Het gemiddelde is zo'n 4 ml.  
Ik heb ook dikke kloten bijna 7 cm lang bij 4 cm dik en ik spuit ook lekker veel. mijn maximum was echt 13 ml. maar toen had ik ook een week niet genut. normaal is ht 9 a 10 ml.

Ik kom niet verder dan 5/6 ml ik heb wel kleine ballen dus kan kloppen dat het minder is. 7 cm lang is echt mega. 1 bal van jou zijn 2 van mij.

Reputatie 4
Badge +3

Hey jongens,

Hebben jullie dit ook?😐

Nu het zo bloedheet is loop ik de hele dag naakt !

Ik merk dan dat er wel elke uur wat doorzichtig helder slijm slierten komt uit mijn penis.

Ook is mijn geslachtsdeel regelmatig half hard  en wel 20x  met een erectie.  Ik denk niet aan seks of zo.

Mijn pa spotte dat en zei is heel normaal hoort bij het man zijn.

Ik heb regelmatig dat mijn plasgat vast zit aan mijn boxer, komt door voorvocht. Zit ook een witte vlek in vaak.

Reputatie 1
Badge

Wie niet heeft voorvocht!!?

Nu in de zomer zit ik thuis naakt  vaak met mijn stiefpa ook buiten op het terras. Praten dan vaak over sport nu bv de Olympische Spelen. Is omheind met een hoge schutting en dennen niemand ziet ons dan. Ik heb dan alleen mijn slippers of gympies aan (tegels zijn hot) en soms in de avond een lange t-shirt. 

Ik ben een Antilliaans halfbloedje met een BBC. Slap is die al 14 cm en heb een hangzak met dikke testikels. Als je veel drinkt merk ik dat er veel meer voorvocht helder slijm  bij mij echt  druipt uit het topje van mijn champion eikel 🍌😝 Ook als mijn blanke stiefpa over meiden op school  vraag met wie  ik wat gerommeld heb wordt ik opgewonden door de geile praat. Dan stroomt het voorvocht in slierten  soms op mijn voeten. Ik smeert het dan uit als een soort  slakken gel goed voor mijn drogerehuid door de zon🦶. Mijn stiefpa ligt dan in een deuk bij hem komt ook wat slijm maar minder. Hij zegt dat voorvocht een natuurlijk glijmiddel is wat de man produceert handig bij het penetreren . Ook vrouwen kunnen erg nat worden zag dat bij mijn moeder ze had net seks gehad en was naakt in de keuken eten maken. Ik zei niks tuurlijk maar het was een slijm kutje.😂

Reputatie 6
Badge +5

Ik ben zelf nog maar 13 en best grote ballen en laag hangende balzak. Ik heb ook dat er best veel voorvocht uitkomt. 

Reputatie 7
Badge +5

@Matthijsje Ik heb ook nog hele kleine ballen hoor😉

 

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.

Reageer