Skip to main content
Vraag

bloot in kleedkamer

• May 18, 2026
  • 5 reacties
  • 783 Bekeken

Forum|alt.badge.img+4

zijn jullie weleens dicht naast iemand gaan staan die bloot was in de kleedkamer terwijl er genoeg ruimte was of heeft iemand dat weleens bij jou gedaan terwijl je bloot was. Is er toen iets over gezegd?

5 reacties

Diana
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • May 18, 2026

Ja, dat gebeurt toch terwijl je staat de babbelen bij afdrogen of omkleden.  Zeker als er veel lawaai is, anders hoor je elkaar niet.

Forum|alt.badge.img+2
  • Praat goed mee
  • May 19, 2026

Ik weet eigenlijk niet

Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • May 19, 2026

Ja, dat gebeurt toch terwijl je staat de babbelen bij afdrogen of omkleden.  Zeker als er veel lawaai is, anders hoor je elkaar niet.

Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • May 19, 2026

er was een stuk tekst weg. moet zijn of er een onbekende dicht bij je kwam staan.

Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • June 2, 2026

zondag was ik in de jongens kleedkamer en kwam er ook een moeder, wel aangekleed, van een jongen binnen. een oudere jongen kwam naast me staan maar durfde zijn zwembroek niet uit te doen, denk om die moeder terwijl ik gewoon bloot stond. toen die moeder en jongen weg waren durfde die oudere jongen pas bloot te gaan en volgens mij had hij een halve stijve piemel en keek naar de mijne. mij maakte dat niks uit maar mag die moeder bij de jongens in de kleedkamer kamer komen en was het vreemd dat die jongen een halve stijve piemel had terwijl hij naar mijn piemel keek en dat hij zo dicht bij mij kwam staan?