Blokkeren na foto's sturen

  • 24 April 2023
  • 6 reacties
  • 322 Bekeken

Badge

Ja, ik ben dus een jongen en 13 jaar, en ik vind het dus geil om mijn ding te laten zien aan meiden, ook in de hoop dat ze iets terugsturen. Ze willen het zelf namelijk ook.  Maar ik kan dus steeds niemand vinden, en als ik ze vind blokken ze me daarna. Heeft iemand tips ofzo?

 

 


6 reacties

Ja ik heb 1 tip, stop er mee want niemand zit te wachten op een ongevraagde foto van jouw geslachtsdeel!

Ik snap wel dat je niemand kunt vinden, en een beetje gek dat je dit zelf niet echt begrijpt…

Zelf zou ik je ook direct blokkeren.

Badge

Ja ik heb 1 tip, stop er mee want niemand zit te wachten op een ongevraagde foto van jouw geslachtsdeel!

Ik snap wel dat je niemand kunt vinden, en een beetje gek dat je dit zelf niet echt begrijpt…

Zelf zou ik je ook direct blokkeren.

ja alleen willen ze het zelf ook

Badge

ik ben n meisje van 14 en heb ook wel eens jongens op snap die ik niet ken, maar zou t best raar vinden als die dan ineens iets sturen, ik zou ook blokken. Je kan beter gewoon eerst beetje leren kennen of n klik krijgen en n beetje pijlen of ze daar op zit te wachten, als dat positief is kan t miss wel dat iemand het wel wilt en iets terug stuurt. maar ga nergens van uit want ze kennen je niet dus das wel beetje raar zou ik vinden.

Reputatie 7
Badge +17

Iemand ongevraagd nudes sturen is illegaal. Beter stop je er dus mee.

Reputatie 7
Badge +9

Ja, ik ben dus een jongen en 13 jaar, en ik vind het dus geil om mijn ding te laten zien aan meiden, ook in de hoop dat ze iets terugsturen. Ze willen het zelf namelijk ook.  Maar ik kan dus steeds niemand vinden, en als ik ze vind blokken ze me daarna. Heeft iemand tips ofzo?

 

 

Niemand wil jou worst zien man, wat zou jij doen als een persoon die jij niet kent een dick pic stuurt. Daar ga je toch ook over je nek.

Laat die meisies met rust man. Is zoiezo illegaal.

Ja ik heb 1 tip, stop er mee want niemand zit te wachten op een ongevraagde foto van jouw geslachtsdeel!

Ik snap wel dat je niemand kunt vinden, en een beetje gek dat je dit zelf niet echt begrijpt…

Zelf zou ik je ook direct blokkeren.

ja alleen willen ze het zelf ook

Je zegt zelf dat ze je daarna blokken, dat zegt al genoeg, dan wil iemand het dus toch niet...

Reageer