Skip to main content
Vraag

Bloeden na “vingeren/sex”

• January 4, 2025
  • 6 reacties
  • 673 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Hoi allemaal ik ben 13 jaar en ik verlang best lang naar sex, ik heb een vriendje hij is 15. Hij heeft wel al aan mijn tieten gezeten maar zodra die naar me vagina gaat vind ik het moeilijk om hem mijn vagina te laten aanraken, ik heb hem al 2x gepijpt best lekker. Maar ik wil dus sex en hij ook maar ik vind het nog moeilijk om het te doen zeg maar. Maar ik heb dus mijn vape in mijn kut gestopt en het ging bloeden is dit normaal of?? Ik heb het al vaker mee gemaakt met een haarborstel en 1x eerder met m’n vape groetjes 

6 reacties

• January 4, 2025

Vape is echt niet geschikt en veilig.  Randen zijn scherp en explosie gevaar

Forum|alt.badge.img
  • January 4, 2025

Je moet NOOIT een vape of dergelijke in je vagina stoppen! Nogal logisch dat het gaat bloeden want het heeft waarschijnlijk een wondje veroorzaakt. Je kan een sekspeeltje of gwn je vinger gebruiken. Dus ja..

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • January 4, 2025

hoi meid ten eerste ga nooit met je vape of haarborstel of wat dan ook in je vagina, er kunnen scherpe randen aan zitten en daarom ging het waarschijnlijk ook bloeden. het zou kunnen dat het gaat bloeden omdat j lange nagels hebt kijk daar dus ook mee uit. ik raad een dildo aan. je bent ook pas 13 dus het is best logies dat je het moeilijk of spannend vind dat je vriend aan je vagina zit misschien ook omdat je der dus pijnlijke ervaringen mee hebt gehad. voor de rest raad ik je aan om het te doen wanneer het 100% goed voelt voor jou maar ook voor je vriend.  succes 

Nevadatjee
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • January 5, 2025

hi 

ik kom je ook zeggen dat je zeker geen vape of borstel er in moet steken 

maar nog iets je moet wachten tot je 14 bent om sex te hebben want als je het nu doet is illegaal je mag pas als je 14 bent sex hebben met je vriendje heel vervelend maar ik heb het zelfde alleen is hij mn vriendje niet meer maar zijn we friends with benefits hij is ook 15 ik moet nog 25 dagen wachten en dan mag ik het doen en dan is het ook legaal 

xxx nevada

Fleur_
Forum|alt.badge.img+3
  • De Kindertelefoon
  • January 5, 2025

Hi ​@Nevadatjee,

Wat super fijn dat je meedenkt! Seks is in Nederland legaal vanaf 16 jaar, dat noemen we age of consent. Tussen de 12 en 16 jaar is het niet perse illegaal, zolang het met iemand is van ongeveer dezelfde leeftijd. Seks onder de 12 is wel altijd illegaal. 

Als je verdere vragen hebt over wat illegaal is of niet kan je altijd met de Kindertelefoon bellen of kijken op sense.info! 

Veel plezier nog op het forum, 

Groetjes,

Fleur 

De Kindertelefoon 

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • January 5, 2025

Hoii,

ten eerste is het niet heel verstandig om een vape in je vagina te stoppen. Ik kan best begrijpen dat het een goed gevoel geeft, maar er kunnen bijvoorbeeld scherpe randen aan zitten die je vagina van binnen kunnen beschadigen. Gebruik daarom een daarvoor geschikt alternatief zoals een dildo.

Ten tweede is seks een kwestie van geduld. Je kunt het beste wachten totdat jullie er beide klaar voor zijn.

Groetjes van Jan